› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Köpråd Subaru Impreza GT GC8 99 › Svar till: Köpråd Subaru Impreza GT GC8 99
Jag har faktiskt RÄTT stora planer för bilen, och jag hoppas verkligen inte att jag får ett ras inom en snar framtid, men inom några månader ska motorn samt lådan in på renovering samt trimning hos JRM racing, samt karrosen har mest mindre lack skador, som ska ordnas, 1 huv 1 dörr lack dvs, samt köpa en ny p1 läpp,IFALL jag skulle ha oturen så köper jag en ny ( beganad motor ) tyvärr har jag sett priserna på dom 🙂 men men, en motor som gått 12000mil kostar ungefär 10-15000 dvs då har jag betalt samma som alla andra på blocket, fast jag har färgen, inredningen, och dokumenation på bilen,Detta är hur jag har tänkt, har jag tänkt helt fel?Bilen kommer att bli REN banbil om 1-2 år, och det är så länge jag hoppas den ska hålla ihop, dock kan man ha oturen med sig, = som om man köper en med 12000 mil på mätaren?
Lacka om lite och nyansskillnader, lite nya delar. = samma peng som för en bra mycket fräschare bil.
Om du absolut måste ha en svart bil så köp denna. Garanterat ett köp du inte kommer ångra. Mer effekt, finare stolar, nybytt kamrem. Trevligare grund att bygga vidare på. Är absolut inga problem att köra högerstyrt, jag själv och ett flertal till gör det. Högerstyrt brukar ofta ha vassa tider på konbanor osv 😉 😀
http://www.blocket.se/pitea/Subaru_Impreza_Wrx_STI_23682591.htm?ca=9&w=3
Angående hur du tänkt tänker jag nog inte lägga så många mer aspekter på men du har nog redan listat ut hur jag tänker. Iofs så verkar det inte spela så stor roll vad någon tipsar om heller 🙂
Valet är helt och hållet ditt…