#37818
Whitewheels
Deltagare

    Kommer höra av mig,jag lovar Rustas! Nu har man ju förmånen att ha en gamm-Opel som vardagsbil så det är sällan Subban tar sig ner till trakterna runt hvfudstaden,men nästa års bansäsong kommer dra var så säker. Har en riktigt otäck byngel precis mitt på C-stolpen. Hur hamnade den där kan man fråga sig.
    Jag kommer ju från U:A ursprungligen ca 1,5mil utanför rättare sagt. Brukade alltid tvätta bilen på OK/Q8 i Svista för dom var sååå mycket billigare än snål-Sigge på Preem tvärs över E4:an. Vad händer när man står o ska göra Subban fin för att polarn så få åka fint till sitt bröllop, jo, munnstycket till högtryckstvätten lossnar o skjuts iväg som ett pistolskott rakt på bilen ;( x(. Han bjöd på tvätten 🙁 …….o det var allt x(. Det var tufft att fixa ersättning 60mil därifrån från en gammal mackägare som vägrade.
    Nåja detta är nu ett avslutat kapitel,o till alla er som har Länsförsäkringar kan jag säga att jag aldrig utnyttjade försäkr. så om premien blir hägre så kom det inte från mig iaf. 😀