› SSC › Annonser › Säljes – Delar › Bytes: Slutburk mot slutburk
- Detta ämne har 22 svar, 1,369 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 1 månad sedan av
dlehtihet.
-
FörfattareInlägg
-
22 september, 2004 kl. 10:47 #173954
badlynx
DeltagareJaja, försökte bara vara lite lustig:-)Men i Soumi har de jätteutblås på alla rallybilar = Skitfränt.
22 september, 2004 kl. 11:14 #173965Niklas
DeltagareEn möjlig byteshandel kommer att göras imorgon. Detta om båda ägarna är nöjda med den andres slutburk.
22 september, 2004 kl. 15:33 #173957David
DeltagareOm det nu inte skulle bli nått byte imorgon är ja fortfarande intresserad. Här är iallafall en bild http://img87.exs.cx/img87/3217/subbaavgas.jpg vill du ha ljud så får du pm´a din mejl
/D
23 september, 2004 kl. 22:01 #173958David
DeltagareNå äljen har det blitt nått byte än?
/D
25 september, 2004 kl. 06:58 #173966Niklas
DeltagareOzo är numera en glad ägare av en BLITZ-slutburk. Jag tackar för snabb deal. Numera har jag Scoobysport monterat och det passar mycket bättre in i rallylooken samt att ljudet faktiskt inte är så mycket lägre vid gaspådrag. Visst är det lägre, men nu när jag har bytt känner jag mig riktigt nöjd. Ozo såg också riktigt glad ut när han startade sin bil. Verkar som om båda parter åkte lyckliga från GDS-hallen.
Nu till min fråga, varför sätter inte Subaru dit rostfritt avgasrör och rostfria bultar och muttrar?! Vi fick av Ozo’s bultar men mina hade rostat ihop totalt. Vi fick fila bort den ena muttern för att få bort bulten. Helt sanslöst vad det såg illa ut. Tur vi inte gav upp. Tack för trevlig mekarkväll och mekarmorgon (vi fick dela upp arbetet på två tillfällen).
PS: Riktiga män har antingen båge i baksätet eller en ljusramp i skuffen. 😀
25 september, 2004 kl. 11:03 #173946OzO
DeltagareFick en riktigt underlig känsla när jag startade bilen efter bytet… ”DrrrrrrrRRRRRrrrr”… 😮 …satt jag plötsligt i en sån där slö silverbil? Var tvungen att kika och bilen var turligt nog fortfarande blå. :+;)
Lite lägre markfrigång fick man, men är toknöjd dock!
Numera drar jag alltid av grannens larm i flerbilsgaraget då jag ”smyger” förbi! Ooops… 😀
Rost…*urk*…och aldrig har man rätt verktyg i bakfickan, men det var kul ändå! 🙂
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::25 september, 2004 kl. 12:09 #173951Kvarnis
Deltagare>Fick en riktigt underlig känsla när jag startade bilen efter
>bytet… ”DrrrrrrrRRRRRrrrr”… 😮 …satt jag plötsligt i en
>sån där slö silverbil?
You just whish :D…de spände väl nå grymt när du drömde dig bort för en kort stund ;):DVar tvungen att kika och bilen var
>turligt nog fortfarande blå. :+;)
Tyvärr så vakande du upp i verkligehten igen å insåg att det räcker inte med en slutburk för att bli en silverpil ;););):+ 😛25 september, 2004 kl. 14:09 #173949dlehtihet
Deltagare(* asgarv *)
Och vi som trodde att OZO var en ”Don” i link-maffian?? 😉
M v h
Danne
>You just whish :D…de spände väl nå grymt när du drömde dig
>bort för en kort stund ;):D -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.