SSC Annonser Säljes – Delar en massa olika saker

• Detta ämne har 51 svar, 3,738 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år sedan av ExOrdis.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
  • Författare
    ohlinsstefan
    Deltagare

brembo skivor fram. jag har kollat vad mekonomen som är billiga tar för pris…
      mekonomen = 659:- styck
      jag = 500:- styck

beläggen varierar beroende på vad du ska ha, lika orginal-vassare-vassast.
      mvh. stefan.

rex
      Deltagare

PM till ohlinsstefan! 🙂

ohlinsstefan
        Deltagare

ja det var ett par pm det;-)

Bjorne
          Deltagare

Du har PM.

ohlinsstefan
            Deltagare

just nu så är det slut i lagret på bromssidan men det ska snart komma in. allt det andra finns dock, t.ex olja och sånt. mvh stefan..

vibbe555
              Deltagare

Jag var på Mekonomen och fick ett pris på ett brembokitt hålborrade skivor och belägg 3800:- vad är det du säljer och vad tar du för samma kitt, mekonomen hade 3 till 4 v leveranstid.
                /M

Kvarnis
                Deltagare

LAST EDITED ON Jun-05-03 AT 04:49PM (GMT)
                  Mobli 1 15-50W, får du tag i det ?

metanol …;):D

/Kvarnis

vibbe555
                  Deltagare

Bremboskivor och klossar my-00 har du det och vad ska du ha?
                    /M

>mobil olja, motor och växellådsolja.
                    >crc prylar.
                    >bromsbelägg.
                    >bromsskivor- brembo mm.
                    >bilshampoo och liknande prylar.
                    >övrigt det mesta som har med bilar och tillbehör att göra.
                    >
                    >priserna är INTE höga!!!!

ohlinsstefan
                    Deltagare

ska du ha 15-50w, menar du inte 5-50w, självklart kan jag fixa det. mvh stefan..

ohlinsstefan
                      Deltagare

just nu har dom inget på lager men jag är på dom som en igel om broms prylar, beläggen som jag ska ha och kan fixa är bl.a ferodo racing ds2000 och sitter vad jag har hört orginal på subaru impreza p1, inte dåliga grejer. mvh stefan..

ohlinsstefan
                        Deltagare

normalpris ligger på ca:2200kr men jag ska se om jag kan skaka loss dom för ca:1600-1700spänn, håller tummarna. det finns även ännu vassare grejor, ds2500+ds3000. ds3000 är vad jag förstår något som skulle vara gjort för wrc och är kanske lite väl att ta i vad gäller belägg. det finns även ds3000plus och ds3000endurance men inte till imprezan, dom prylarna är till för nascar och liknande.
                          om ni vill ha mer info om prylarna till imprezan så kan jag ge er en tydligare beskrivning.
                          mvh stefan..

Kvarnis
                          Deltagare

LAST EDITED ON Jun-13-03 AT 11:30AM (GMT)
                            >ska du ha 15-50w, menar du inte 5-50w, självklart kan jag fixa det.
                            >mvh stefan..

Jo 15w-50..som tydligen inte är så normalt här i Svedala 😀
                            Vad kan du fixa för pris på en liten eller stor dunk.
                            heter nått i stilen.. Mobil 1® With SuperSyn™ Formula 15W-50
                            Performance Driving Formula 😀

Jag är inte ute efter den ”vanliga 5-50”.

Du kan ju maila svar till jk@telia.com

Btw det du vill fixa fram är DS2500, DS3000 är direkt olämligt för gatbruk ;):D
                            Ds2500 är ett bättre belägg än DS2000 som även kallas Prodrive belägg

/Kvarnis

Kvarnis
                            Deltagare

Jo DS2500 är ~som Pagid Blå, det är DS3000 som är olämligt

/Kvarnis

Kvarnis
                              Deltagare

Mmm DS3000 är fint på banan…men ha en upsättning skivor redo ;):D

Fixar du DS2500/3000 för likande priser kanske man måste köpa en uppsättning belägg till 😀

/Kvarnis som iofs behöver mer soppa i motorn

ohlinsstefan
                                Deltagare

jag är fullt medveten om att ds2500/ds3000 är märkta med ”for racing only” men det är ju nästan allt som sitter på subborna idag;)
                                  jag ska fixa en riktigt utförlig prislista så fort jag kan, men jag måste bara få tid för det, mycket på jobbet just nu:(
                                  mch stefan..

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.