SSC Annonser Säljes – Delar GRUPPKÖP ”Mittkonsoll för 3st 52mm mätare”

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 72 totalt)
  • Författare
    Nano
    Deltagare

ja det låter helt ok.

MVH Mårten

Sahlen
      Deltagare

Låter bra det MVH-Tommy

Pontus_GT
        Deltagare

1000 kr = Pontus oxå ha 🙂 🙂

blir det dyrare får vi se vart det landar…mycke utgifter nu

Niklas
          Deltagare

Företagen jag har kontaktat är inte direkt de snabbaste om man säger så. Skall försöka kontakta dem igen i eftermiddag för att se vad som händer. De verkar ha mycket att göra eller så tycker de inte om att ta hem plast. 😉

Om det är möjligt, är det någon som är intresserad av en konsoll med kolfiberimitation? Själv är jag inte det men det kan finnas någon som är det.

Niklas
            Deltagare

DAGS ATT FÖRSKOTTSBETALA DIN BESTÄLLNING!

http://www.scoobyworld.co.uk/trolleyed/images/products/centrepod.jpg

Pris: 1095kr (frakt ingår ej)

Jag åker till butiken och köper alla sen skickar jag hem dem till er som inte kan komma och hämta dem (i Danderyd, på Södermalm eller på SSI-träffarna). De som vill ha hemskickat måste förskottsbetala frakten också, frågan är hur mycket detta blir. Typ 50kr borde täcka det…tror jag.

10 stycken är garanterade en hållare, sen kanske vi kan fixa fram fler om det finns intresse.

Ni som vill köpa, skicka ett PM till mig med ditt namn och adress samt en epost så skickar jag tillbaka mitt kontonummer.

OBSERVERA att ni måste ha betalat senast nästa fredag (26/11) då jag därefter går till butiken och hämtar hållarna.

Niklas
              Deltagare

Jag har inte fått pengar från någon av er som lovat att ni skulle köpa. Väntar ni på novemberlönen eller har ni blåst mig? 😮

Patrik.L
                Deltagare

as i said =) men det vet du ju! jag betalar på fredagen!
                  men medela gärna innan om det inte blir nått =)

Nano
                  Deltagare

betalade igår. Har du inte fått pengarna??? 😮

MVH Mårten

MickeM
                    Deltagare

Jag har betalat! Har pengarna dykt upp? Lista?

Niklas
                      Deltagare

Igår kväll hade jag inte fått pengar från någon. 🙁

Det är lite jobbig sits att sitta i när firman som tagit hem plasten frågar hur många det är som har betalat och jag säger försöker säga ”ingen” på ett sätt som låter väldigt bra. 😀 😉

Nano
                        Deltagare

#### vad skummt. jag förde över pengarna igår kväll. Du borde ha haft dem idag. Hojta om du inte har fått dem tills imorrn så ska jag ringa min bank och kolla vad som hänt. Kan vara så att om du har en annan bank än jag så kan det ta en dag extra.

MVH Mårten

modulated
                          Deltagare

>OBSERVERA att ni måste ha betalat senast nästa fredag (26/11)
                            >då jag därefter går till butiken och hämtar hållarna.

Men äljen, varför förklara dig idag när deadlinen är imorgon?

// Patrick P – fundersam, men har egentligen inget med det att göra.

Regionsansvarig Västerås

Niklas
                            Deltagare

Ehm, va? Det skrev jag den 19e.

Kommer få pengar från Åland den 29e, fick papper från banken om det idag. 😀 Sen har jag fått från ”Mårten S”. Då är vi minst tre varjefall. 🙂

Nano
                              Deltagare

puh…. känns tryggt att höra.

MVH Mårten

Niklas
                                Deltagare

Det brukar ta en arbetsdag för pengar att ta sig från en bank till en annan. Tragiskt nog. Borde komma imorgon, då är vi fyra (inkl mig) som är klara.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 72 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.