› SSC › Annonser › Säljes – Delar › GRUPPKÖP ”Mittkonsoll för 3st 52mm mätare”
- Detta ämne har 71 svar, 4,499 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 4 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
16 december, 2004 kl. 16:52 #174393
Niklas
DeltagareJag tänker dagligen på mätarhusen och jag även pratat lite med Strat om en eventuell samling av intresserade för montering av hus och mätare i våra bilar. Kommer i så fall ske i början på nästa år (så folk hinner köpa mätare också) i ett varmgarage där vi kan stå hur länge som helst utan att det behöver bli dyrt. Bara vi inte står i vägen för alla som har sina bilar parkerade där.
Om det nu skulle bli något strul så att vi inte får mätarhusen så kommer ni självklart få era pengar tillbaka eller så beställer vi från annan firma. Men nu skall vi inte vara negativa, vi har kanske mätarhusen imorgon, eller på måndag, eller… 😛
16 december, 2004 kl. 17:52 #174353Nano
DeltagareTjoho så glad jag blir. Bra initiativ det där med monteringsträff. Dyker troligtvis upp då om det blir en helg.
MVH Mårten
27 december, 2004 kl. 21:20 #174394Niklas
DeltagareTomten kom några dagar sent i år…tydligen. Imorgon åker jag till Speedworks och hämtar fyra stycken mätarhus. De kommer att skickas så fort så möjligt till dem som vill ha dem skickade till sig och ni andra kan komma och hämta dem i veckan då jag är ledig denna veckan.
God jul! 🙂
27 december, 2004 kl. 23:56 #174354Nano
Deltagarejaaaa tjoho äntligen hehe. kalas äljen. Jag ville ju ha min skickad. PM:ar dig om adressen. Skulle det kosta mer att skicka än det jag förde över till dig får du hooooojta till.
MVH Mårten
28 december, 2004 kl. 09:07 #174335MickeM
DeltagareYes! 🙂
28 december, 2004 kl. 14:38 #174395Niklas
DeltagareTvå mätarhållare skickade idag och bör komma fram imorgon. Dock är det ett stort paket så eventuellt kommer ni bli tvugna att hämta det på posten. Missa inte att det finns Speedworks dekaler i paketet också, gör lite reklam åt dem nu när de varit så snälla och fixat plasten åt oss. 😉
29 december, 2004 kl. 23:05 #174355Nano
Deltagarejodå det stämmde. Det kom idag, levererad hem till dörren 🙂
Man får tacka för att du ordnade det så bra. Kommer att monteras dekal sen när kjolarna är lackade. Fick vi dem bara för att det var du ”dekalkungen” som beställde eller 😛
Gott nytt år!!!
Med vänlig hälsning
Mårten29 december, 2004 kl. 23:55 #174396Niklas
DeltagareDe frågade om jag ville ha en dekal och då sa jag ”ge oss alla en dekal så blir det bra” sen när de frågade om vi ville ha vita eller svarta så sa jag ”en av var blir bra”. Dock räknade damen fel så det blev bara tre vita och fyra svarta så Patrik blev den som fick se sig lurad på en vit. 😉
Om ni inte kan hålla er från att montera mätarhuset så kolla här för instruktioner:
http://www.shellkonto.nu/alien/tutorial_041229.html30 december, 2004 kl. 08:28 #174367Patrik.L
DeltagareDå borde jag få nått annat 😀 typ… en annan dekal 😀 alien du har säkert massor ligger 😀 helst en greddy!
30 december, 2004 kl. 08:46 #174397Niklas
DeltagareDu kan få en vit region Göteborg. 😉
3 januari, 2005 kl. 08:43 #174368Patrik.L
Deltagare😮 😀
3 januari, 2005 kl. 09:13 #174398Niklas
DeltagareSahlen: Speedworks håller på att ta hem ett mätarhus till dig eftersom du sa att du ville ha ett. Bara så du vet. Priset blev 1095kr. De hann dock bara få hem fyra stycken i första laddningen pga leveransproblem från England men de tar hem sex mätarhus till.
Skickar detta till dig via PM också så får du ta kontakt med Speedworks själv.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.