SSC Annonser Säljes – Delar GRUPPKÖP ”Mittkonsoll för 3st 52mm mätare”

Visar 12 inlägg - 61 till 72 (av 72 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Jag tänker dagligen på mätarhusen och jag även pratat lite med Strat om en eventuell samling av intresserade för montering av hus och mätare i våra bilar. Kommer i så fall ske i början på nästa år (så folk hinner köpa mätare också) i ett varmgarage där vi kan stå hur länge som helst utan att det behöver bli dyrt. Bara vi inte står i vägen för alla som har sina bilar parkerade där.

Om det nu skulle bli något strul så att vi inte får mätarhusen så kommer ni självklart få era pengar tillbaka eller så beställer vi från annan firma. Men nu skall vi inte vara negativa, vi har kanske mätarhusen imorgon, eller på måndag, eller… 😛

Nano
      Deltagare

Tjoho så glad jag blir. Bra initiativ det där med monteringsträff. Dyker troligtvis upp då om det blir en helg.

MVH Mårten

Niklas
        Deltagare

Tomten kom några dagar sent i år…tydligen. Imorgon åker jag till Speedworks och hämtar fyra stycken mätarhus. De kommer att skickas så fort så möjligt till dem som vill ha dem skickade till sig och ni andra kan komma och hämta dem i veckan då jag är ledig denna veckan.

God jul! 🙂

Nano
          Deltagare

jaaaa tjoho äntligen hehe. kalas äljen. Jag ville ju ha min skickad. PM:ar dig om adressen. Skulle det kosta mer att skicka än det jag förde över till dig får du hooooojta till.

MVH Mårten

MickeM
            Deltagare

Yes! 🙂

Niklas
              Deltagare

Två mätarhållare skickade idag och bör komma fram imorgon. Dock är det ett stort paket så eventuellt kommer ni bli tvugna att hämta det på posten. Missa inte att det finns Speedworks dekaler i paketet också, gör lite reklam åt dem nu när de varit så snälla och fixat plasten åt oss. 😉

Nano
                Deltagare

jodå det stämmde. Det kom idag, levererad hem till dörren 🙂

Man får tacka för att du ordnade det så bra. Kommer att monteras dekal sen när kjolarna är lackade. Fick vi dem bara för att det var du ”dekalkungen” som beställde eller 😛

Gott nytt år!!!

Med vänlig hälsning
                  Mårten

Niklas
                  Deltagare

De frågade om jag ville ha en dekal och då sa jag ”ge oss alla en dekal så blir det bra” sen när de frågade om vi ville ha vita eller svarta så sa jag ”en av var blir bra”. Dock räknade damen fel så det blev bara tre vita och fyra svarta så Patrik blev den som fick se sig lurad på en vit. 😉

Om ni inte kan hålla er från att montera mätarhuset så kolla här för instruktioner:
                    http://www.shellkonto.nu/alien/tutorial_041229.html

Patrik.L
                    Deltagare

Då borde jag få nått annat 😀 typ… en annan dekal 😀 alien du har säkert massor ligger 😀 helst en greddy!

Niklas
                      Deltagare

Du kan få en vit region Göteborg. 😉

Patrik.L
                        Deltagare

😮 😀

Niklas
                          Deltagare

Sahlen: Speedworks håller på att ta hem ett mätarhus till dig eftersom du sa att du ville ha ett. Bara så du vet. Priset blev 1095kr. De hann dock bara få hem fyra stycken i första laddningen pga leveransproblem från England men de tar hem sex mätarhus till.

Skickar detta till dig via PM också så får du ta kontakt med Speedworks själv.

Visar 12 inlägg - 61 till 72 (av 72 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.