Detta ämne har 2 svar, 1,077 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 7 månader sedan av Christian S. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 3 maj, 2017 kl. 21:51 #35368 karlbergDeltagare Tjenixen, skulle behöva höja tomgången lite på min impreza type r. hur gör man? är det möjligt att göra det mekaniskt? eller är det bara via sprutet som gäller? har höjt tomgången i sprutet, men den ställer ner sig av någon anledning :/ 4 maj, 2017 kl. 04:47 #286416 Larsy93Deltagare Går väl att skruva till vänster om generatorn? Ovanpå själva motorn löper själva gasvajern, har justerat där på min GT iallafall, dock ingen typ R 4 maj, 2017 kl. 06:03 #286415 Christian SDeltagare Går väl att skruva till vänster om generatorn? Ovanpå själva motorn löper själva gasvajern, har justerat där på min GT iallafall, dock ingen typ R du menar att han ska spänna vajern så att spjället inte stänger ordentligt? Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.