SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Hur bekräfta beställning från Scoobyparts?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    alrik
    Deltagare

Är det bara att skriva typ OK i ett svarande mail till admin@scoobyparts.com??

/Mikael

specialized
      Deltagare

Är det bara att skriva typ OK i ett svarande mail till admin@scoobyparts.com??/Mikael

Jag har för mig att de drar en liten summa från ditt konto innan de drar själva beloppet ?
        För att kolla att det är ditt konto 🙂
        Det är denna summa som du ska skriva i bekräftelse mailet i så fall..

Edit: Kanske var på scoobyworld de gör så..

Mvh.Mattias – Nu med VF35:a http://www.garaget.org/?car=18857
        ———————————-
        Google gör mig smart, Photoshop gör mig snygg

GT99
        Deltagare

Beställde nyligen ett par dimljuskåpor från scoobyparts och då behövde jag inte bekräfta nåt, har kanske med värdet att göra?

Däremot från scoobyworld är det som ovanstående att dom drar en liten summa som man ska skicka tillbaka som svar.

.zip
          Deltagare

Dom verkar ha ändrat ”reglerna” lite på senare tid.

-3.3 There will be no delivery until cleared funds are received.

We take internet fraud extremely seriously, your protection is of paramount importance to us. Orders that are over £100.00 in value will only be delivered to the billing address, this is a security measure used in conjunction with our fraud checks to give our customers added fraud protection. For orders over £100.00 we may ask you to provide a utility bill proving your address details, we realise this may be inconvenient, however it is a check recommended by our banking partners to prevent credit card fraud. This check is in place for your protection.

Jag fick göra samma procedur från en annan firma i England.
            Det enda jag behövde göra va att faxa in en faktura där mitt namn och adress stog (jag valde en vanlig Telia faktura)
            Efter någon dag fick jag ett mejl att paketet blivit skickat.

//.zip

alrik
            Deltagare

Mailet:

Dear Customer

Thank you for your order due to your shipping destination shipping will be £9.95 please let me know if you wish to proceed with the order. Please note this shipping quote is only valid until the 01/04/2009 after that shipping is subject to change due to price increases being introduced by the courier.

Kind regards

Siobhan

Scoobyparts.com

Som jag fattar ärdet väl att man vill fortsätta med order när man fått veta att frakten kommer gå på 10 pund?

/Mikael

Pedersen
              Deltagare

Du har förstått rätt.

Bara maila tillbaks och säga att det är OK (senast 1/4).

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.