› SSC › Annonser › Säljes – Delar › Hybrid Turbo & Stor TMIC
- Detta ämne har 18 svar, 1,353 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 3 månader sedan av
Wiklundh.
-
FörfattareInlägg
-
17 februari, 2003 kl. 13:45 #18278
Practos
Deltagare…och säljer du turbon separat ?
😀17 februari, 2003 kl. 14:41 #171012Kvarnis
DeltagareJo då det kan tänkas, men om det är någon som vill ha både och
så går det först…tror att jag ev lovat bort TMIC till Glenn…bäst att kolla:D/Kvarnis
17 februari, 2003 kl. 15:06 #171021SpeedyGT
Deltagaretror att jag ev lovat bort TMIC till Glenn…bäst
>att kolla:D
>Annars kan jag vara intresserad…
PM om Pris tack….17 februari, 2003 kl. 19:40 #171013Kvarnis
DeltagareTurbon&Ic’n är nu reserverad 😀
/Kvarnis
17 februari, 2003 kl. 21:57 #171008OzO
DeltagareOch Turbo Dynamics MD304 klarar inte 400+ hk…? 🙄 Jisses, ja säger då det… 🙂
________________________________________
http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/smileys/smiley_ed16.gif
~ I will shadow o ye Precious Silver Piles with NOS tour 2003 ~
”It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”18 februari, 2003 kl. 06:26 #171014Kvarnis
Deltagare>Och Turbo Dynamics MD304 klarar inte 400+ hk…? 🙄 Jisses, ja
>säger då det… 🙂
>Öhh…när sa jag att den klarade det….jag sa ju att jag behövde
en större pga av det..Ska man få ut nå mycket över 360bhp ur 304:an då får man ta i med hårdhanskarna..
/Kvarnis
18 februari, 2003 kl. 06:30 #171015Kvarnis
Deltagare>Varför byta turbo nu igen?:o?:o Du som har väntat så länge på den. Har
>du ens hunnit provköra den? Du o Jerry byter ju turbo oftare än vad
>jag byter kallingar;)
>
>Bestäm er nångång för någon riktigt STOR som inte behöver bytas hela
>tiden:D
>
>/SvartenLigger lite sanning i det ;):D
>Ps. Gör nu ett bra pris på TMIC till Glenn nu han behöver komma ner i
>träsket DS.LOL 😀 ska man verkilgen behöva ha det på samvetet…
/Kvarnis
27 februari, 2003 kl. 11:56 #171016Kvarnis
Deltagarepga ekonomin så har den tididgare köparen beslutat att dra sig ur.
Så nu är både turbo & Ic till försäljning igen.
/Kvarnis
27 februari, 2003 kl. 12:36 #171022SpeedyGT
DeltagareSkicka ett PM ang. pris på TMIC.
3 mars, 2003 kl. 15:54 #171017Kvarnis
DeltagareOKI SPEEDYGT du har ett PM 😀
Dagens priser är 12.000:- för MD304:an och 6000:- för MRT TMIC’n
Bara att slå till 😉/Kvarnis
3 mars, 2003 kl. 16:28 #171023Wanderer
DeltagareHur stor roll spelar luftflödet egentligen till TMIC’n ?
Klarar den att kyla mer hästar om det puttas lite mer luft på den ?
Låt oss säga att man har en TMIC och sen sätter en bastuba?? på huven istället för det lilla scoop som sitter där nu.Har det någon effekt ?
3 mars, 2003 kl. 16:35 #171018Kvarnis
DeltagareÖh…ja prova att täcka för orginal Ic’n och far sedan ut å kör….
iofs får du prova på egen risk..och hoppas du har en Knock link ;):DOch varför tror du att STI03’n har så litet scoop..typ …eller inte
Ju större del av den totala ytan som kyls ner, ju större verkan får IC’n…typ/Kvarnis
4 mars, 2003 kl. 01:42 #171024Wanderer
DeltagareJao 🙂
Men har det markant effekt ?
Sitter faktiskt och funderar på lite styling i form av ett 03-scoop på min för att se om duger … Annars får man väl behålla originalaren. 🙂Och då kan man ju tänkas köpa en lite effektivare TMIC senare i livet istället för att börja såga i fronten. 😉
4 mars, 2003 kl. 09:20 #171019Kvarnis
DeltagareEnligt dom som testat så skiljer den en del ja.., du får nog iofs göra ganska stora modifering för att få ditt en 03 scoop dock 😀
men det tillsamans med en splitter gör en del dock
/Kvarnis
4 mars, 2003 kl. 13:15 #171025Wanderer
DeltagareTrevligt 🙂
Då är det bara att plocka fram svets och skärbrännare då 😉 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.