SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Intressekoll: Gruppköp Krängningshämmare och fjäderbensstag

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 38 totalt)
  • Författare
    STIred
    Deltagare

både stagen(är av aluminium och finns fram+bak) och krängningshämmarna(finns fram+bak) är av märket cusco.

Tänkte bara kolla intresset, då jag själv kommer nog köpa. Har inget exakt pris än men lättare få det när man vet hur många som är intresserade.

Ante_J
      Deltagare

Omfattar gruppköpet endast grejer till WRX 01->?

Om man kan köpa grejer passande GT/WRX (GC8) så är jag ev. intresserad av krängare och droplinks.

Har du sett ut nån tänkbar firma? Nån url till dem isåfall?

STIred
        Deltagare

>Omfattar gruppköpet endast grejer till WRX 01->?Om man kan köpa grejer passande GT/WRX (GC8) så är jag ev. intresserad av krängare och droplinks.

Modellen spelar egentligen mindre roll då det finns cusco krängare och stag även till my 93-01 :). Är vi bara tillräckligt många så blir det nog ändå billigare än att köpa själv.
          Droplinks går säkert fixa med.

>Har du sett ut nån tänkbar firma? Nån url till dem isåfall?

Finns t.ex här men det är inte från de jag hade tänkt att beställa.
          http://www.rallysportdirect.com/shop/index.php/cPath/21_367_399?osCsid=f383ed4d6faf6bae415015413c62e745

Beställningen kommer antagligen gå via JRM, vi får se lite hur många är sugna som sagt. Jag är klar iaf 🙂
          Kommer hursomhelst försöka fixa grejerna så billigt som möjligt 🙂

daniel83
          Deltagare

Jag är på beroende på vad det kommer att kosta och när det kommer att ske.

//Daniel – Snart i sängen!

STIred
            Deltagare

Hade tänkt innan årsskiftet, kanske lagom till jul 😉 😀

specialized
              Deltagare

Halvt OT. Hur är dessa krängare jämfört med Whitelines ? Ska beställa Whiteline från Scooby annars…

Mattias- GT MY99

STIred
                Deltagare

Halvt OT. Hur är dessa krängare jämfört med Whitelines ? Ska beställa Whiteline från Scooby annars…Mattias- GT MY99

Har hört från flera håll + läst lite på andra forum att cuscos grejer är riktigt bra både kvalite, passform, och finish. Sen har de ju vettigt pris med. Hur de är just jämfört med whitelines grejer har jag ingen aning om, men kanske finns nån annan som vet.

SecretAgentMan
                  Deltagare

Jag kan nog vara game på ett bakre fjäderbensstag och undre främre från Cusco till en GT – lite beroende på priset naturligtvis.

/J

Kalleman
                    Deltagare

Är eventuellt intresserad!

dragster
                      Deltagare

Är eventuellt intresserad av kängningshämare fram och bak, beroende på pris och när beställningen blir av.

MVH
                        Roger

STIred
                        Deltagare

Verkar som det finns en del intresse. Ska försöka fixa ett mer exakt pris så fort som möjligt.

Sen när det blir av det får vi se så att de passar så många som möljigt…

FeA
                          Deltagare

Är oxå intresserad av krängare fram och bak + droplinks till en GT-00.

/FeA

Lt Dan
                            Deltagare

Är oxå intresserad av krängare fram och bak + droplinks till en GT-00.

Mvh Dan

Nano
                              Deltagare

Är oxå intresserad, dock beroende lite på pris och när det ska beställas förstås.

MVH
                                Mårten

lunkan
                                Deltagare

Är oxå intresserad av krängare + droplinks + bakre fjäderbensstag till GT! Om man hinner få nån lön till innan beställning!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 38 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.