SSC Annonser Säljes – Delar Klubbdekaler – dax för en ny beställning!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Hur skall man betala?

Niklas
      Deltagare

Janne: Kolla din mail.

Kvarnis, din beställning är grön…klar alltså… 😉

Janne248
        Deltagare

>Janne: Kolla din mail.

Kollat och betalat!

Niklas
          Deltagare

Då var ordern skickad, lite försenad i vanlig ordning vilket medförde att några eftersläntare hann med. Förhoppningvis blir tillverkningstiden inte så lång denna gången.
            Meddelar när dekalerna finns hos mig, dagen efter bör ni ha dem i er brevlåda.

Janne248
            Deltagare

Låter gott! Hoppas jag har i min brevlåda senast fredagen den 18/6…… 🙂

Groover
              Deltagare

Är skylthållaren för nya typen av skylt eller ??

Den som ingen turbo har…
                han får åka utan bar….

Niklas
                Deltagare

Jag har mätt på lite olika typer av skyltar och alla de jag mätt är ca 42cm*2cm på utrymmet nedanför regskylten. Man kan säga att dekalen består av tre olika dekaler. Om din skylt är bredare eller smalare än 42cm så kan du helt enkelt klippa sönder dekalen i tre delar och sätta dit var och en för sig. Detta kan även vara ett tips om man inte vill försöka passa in hela dekalen på en gång.

Dvs:
                  [SSI http://www.impreza.nu SSI] eller [SSI] + [http://www.impreza.nu] + [SSI]

Hur du väljer att sätta på den är upp till dig. Så dekalen bör funka perfekt på alla reghållare som är bredare än 20cm.

Hoppas ni förstår. 🙂

Niklas
                  Deltagare

Dekalerna har anlänt och kommer att skickas ut till er på måndag vilket innebär att ni har dem på tisdag förhoppningsvis.

Nu har vi fått snurr på tillverkningen vilket jag hoppas glädjer alla.

i nästa beställning kommer ni även ha tillgång till en ny regionsdekal, nämligen en för vår nya region Gotland.

Janne248
                    Deltagare

>Dekalerna har anlänt och kommer att skickas ut till er på
                      >måndag vilket innebär att ni har dem på tisdag
                      >förhoppningsvis.

fick ingen 🙁 Segt Postverk kanske?

>Nu har vi fått snurr på tillverkningen vilket jag hoppas
                      >glädjer alla.

Verkligen! Bra att det fungerar!

>i nästa beställning kommer ni även ha tillgång till en ny
                      >regionsdekal, nämligen en för vår nya region Gotland.

Måste inte Sthlm göras om också? Dvs ta bort Gotland från den?

Blocken
                      Deltagare

>>Dekalerna har anlänt och kommer att skickas ut till er på
                        >>måndag vilket innebär att ni har dem på tisdag
                        >>förhoppningsvis.
                        >
                        >fick ingen 🙁 Segt Postverk kanske?
                        >
                        >

Ja, eller annandag Pingst = Postverket oöppet? 😉

/AB

Min STi

http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Niklas
                        Deltagare

Precis, Alien glömde bort helgdagen igår. Skall försöka få iväg dem idag. Har åkt på värsta förkylningen samt stora förändringar på jobbet så nu gäller det att försöka sitta still i stolen för att se till att allt blir gjort som skall bli gjort. Det kommer förhoppningsvis imorgon…

Janne248
                          Deltagare

Postverket gjorde sitt idag! Två dekaler levererade! tack Alien! 😀

Kvarnis
                            Deltagare

fick mina i dag oxå 🙂

Thank You Alien 😀

Niklas
                              Deltagare

Nej, jag har inte glömt bort er två stackare som inte fått era dekaler än. Jag väntar fortfarande på dekalerna som skall komplettera era beställningar. Hoppas att de kommer idag eller imorgon så ni hinner fel er beställning innan helgen.

PS: Jag har en vit Göteborgsdekal över för montering på utsida. Någon som är intresserad? Kan ta med den till regionsträffen på söndag – 50kr.

Niklas
                                Deltagare

De skall ha blivit skickade igår så jag får dem idag. Är det någon av er som kommer till Säve imorgon så kan jag ta med dem dit annars postar jag dem på måndag så ni har dem på tisdag.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
                                • Ämnet ”Klubbdekaler – dax för en ny beställning!” är stängt för nya svar.