SSC Annonser Säljes – Delar NY STI FÖR 359.900:- !!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Författare
    jeppe
    Deltagare

Tänke tipsa om att Kindwalls i Sätra säljer EN helt ny blå STI
      FÖR 359 900:- Inkl metallic och Vagnskadegaranti = 34200 i rabatt
      Det är inte en PSE men det ska ändå vara en 04:a
      Enligt säljare verkar det som om bilen kommit till Sverige i Februari 04 och är reg besiktigad Juli 04:a Reg nr. WHB 972
      För mer info ring
      Bo Widen på Kindwalls i Sätra 08-795 06 11 hälsa från Jesper
      bo.widen@kindwalls.se

Janne248
      Deltagare

Intressant, ska ringa på måndag…men ändock inte såååå superbilligt då jag fått pris 370′ på en 05a vid rent köp… dvs ”bara” 10′ till till en med DCCD & allt.

jeppe
        Deltagare

Det var också biligt Janne
          jag har hört att dom nästan är oprutbara pga den skrala
          tilldelningen men men där ser man !
          Jag tror faktiskt att det går att pruta ytterligare lite på denna !

SecretAgentMan
          Deltagare

…skulle jag lägga sådana slantar skulle jag absolut inte pruta bort en sak som DCCD:n…men det är jag det. 😀

/J

pannan
            Deltagare

Skulle också lägga till de pengarna och få en 05:a istället. Ändringarna är så många och till det bättre så man får igen det när man säljer bilen.

Perra
              Deltagare

>Skulle också lägga till de pengarna och få en 05:a istället.
                >Ändringarna är så många och till det bättre så man får igen
                >det när man säljer bilen.

Kunde inte sagt det bättre själv. Jag har fått priset 374k på en 05:a men det går nog o få ner mer eftersom jag inte har vridit om armen upp på ryggen på försäljaren än. 😀

/P

Toni
                Deltagare

>en 05:a men det går nog o få ner mer eftersom jag inte har
                  >vridit om armen upp på ryggen på försäljaren än. 😀

Ett tips är att be att få med vinterhjul, larm, motorvärmare och annat som man ev tycker sig behöva. Min erfarenhet är att det kan vara en bra deal för både dig och säljaren när det gäller sånt som man annars ändå tänkt köpa vid sidan om. Han får lite mer pengar, du får lite mer för pengarna.

pannan
                  Deltagare

>>en 05:a men det går nog o få ner mer eftersom jag inte har
                    >>vridit om armen upp på ryggen på försäljaren än. 😀
                    >
                    >Ett tips är att be att få med vinterhjul, larm, motorvärmare
                    >och annat som man ev tycker sig behöva. Min erfarenhet är att
                    >det kan vara en bra deal för både dig och säljaren när det
                    >gäller sånt som man annars ändå tänkt köpa vid sidan om. Han
                    >får lite mer pengar, du får lite mer för pengarna.

Precis jag valde till vinterdäck, larm och en bättre stereo 🙂

Likaså fick jag fina STI mattor inplastade som skall i till våren 😀

jeppe
                    Deltagare

Jo jag håller med om att 05:an är attraktiv och DCCD:n är ju en rolig pryl ! Om man får en sån
                      för 375 000:- Inkl metallic så är det ju bra ! men där är det nog stopp tror jag !
                      Återförsäljarna har ju sämre marginaler sen IM införde
                      vagnskadegarantin.
                      Dock så är detta en möjlighet för folk som har lagt sin ribba
                      runt 350 000:- för en ny leksak och som fortfarande inte
                      vill köpa en begagnad bil !
                      Ett uttgångspris på 359 900:- Inkl metallic är ju fortfarande mycket bättre än uttgångspris på 389 900:- Exkl metallic

Sen så håller jag med om att skulle man ändå punga upp så mycket
                      pengar för en ny bil så skulle jag lägga till och köpa en 05:a
                      eller en Legacy Spec B som framstår som så mycket mer prisvärd
                      Om ? man nu kan klara sig utan Extrem busandet:D

pannan
                      Deltagare

>Jo jag håller med om att 05:an är attraktiv och DCCD:n är ju
                        >en rolig pryl ! Om man får en sån
                        >för 375 000:- Inkl metallic så är det ju bra ! men där är det
                        >nog stopp tror jag !
                        >Återförsäljarna har ju sämre marginaler sen IM införde
                        >vagnskadegarantin.
                        >Dock så är detta en möjlighet för folk som har lagt sin ribba
                        >runt 350 000:- för en ny leksak och som fortfarande inte
                        >vill köpa en begagnad bil !
                        >Ett uttgångspris på 359 900:- Inkl metallic är ju fortfarande
                        >mycket bättre än uttgångspris på 389 900:- Exkl metallic
                        >
                        >Sen så håller jag med om att skulle man ändå punga upp så
                        >mycket
                        >pengar för en ny bil så skulle jag lägga till och köpa en
                        >05:a
                        >eller en Legacy Spec B som framstår som så mycket mer
                        >prisvärd
                        >Om ? man nu kan klara sig utan Extrem busandet:D

Spec B är rolig men går tyvärr inte att jämföra med en Impreza STI. För civiliserad och otyplig för att leka med. Dock en väldigt vettig normal bil med lite bättre prestanda 🙂

Subbahenke
                        Deltagare

Jag har fått pris på 350000:- för en NY 05:a så visst går det att göra en bra affär. Detta är vid rent köp dock och sen vill man säkert ha lite tillbehör…

Mvh Henke (STi?)

Wiklundh
                          Deltagare

350 papp.
                            Det var bra pris för en MY05.
                            Beror nog lite på vad duktig man är oxå vid affären.
                            Vissa är ju hejjare på att pruta och få med saker. =)

Janne248
                            Deltagare

>Jag har fått pris på 350000:- för en NY 05:a

Vart då?? Grupp köp??!!

pannan
                              Deltagare

>Jag har fått pris på 350000:- för en NY 05:a så visst går det
                                >att göra en bra affär. Detta är vid rent köp dock och sen vill
                                >man säkert ha lite tillbehör…
                                >
                                >Mvh Henke (STi?)

Låter snudd på för otroligt faktiskt. Säker på att det inte är en 04:a?

Att sälja en bil utan vinst gör inte en bilhandlare, oavsett hur mycket man än prutar och hur trevlig man än är.

Perra
                                Deltagare

>>Jag har fått pris på 350000:- för en NY 05:a
                                  >
                                  >Vart då?? Grupp köp??!!

Ja, nu börjar det låta MYCKET attraktivt! Här börjar det snart lukta gruppköp! Kan vi få mer info här, Henke? :9

Mvh Perra

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.