SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning prisinfo gruppköp cusco stag, krängare, etc

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    STIred
    Deltagare

Då har jag fått de första ungefärliga prisuppgifterna för gruppköpet.

Priserna för krängare, lower arm bar, stag, kommer ligga nånstans mellan 1500kr och 2000kr per grej inklusive allt. Beror lite på hur många vi blir.
      Sen skiljer det sig något beroende på årsmodell med.

Köpet kommer som jag tidigare sagt gå genom JRM och grejerna kommer köpas hem direkt från Japan, med andra ord inga andra mellanhänder, priset kommer därför bli ganska förmånligt.

Besparing är uppskattad till minst 500kr/grej men antagligen mer jämfört med om man skulle köpa själv. Självklart beroende på antal intresserade. Hoppas dock på iaf 10st.

Krängarna är 22mm (strat det fanns inga 24mm Cusco)
      Lower arm bar är typ II dvs de med fyra infästningspunkter och INTE de enkla med två
      Stagen är type os aluminium stag

Mer info om grejerna hittar ni på:

http://www.cusco.co.jp/english/e_cont.html

Även droplinks är på gång men ej klart riktigt än vilka, de kostar dock betydligt mindre.

Jag hoppas på att om alla tycker detta är ok så kan vi skicka iväg en beställning innan slutet på november 🙂

Jag påbörjar en lista här så kan de som vill, fortsätta fylla på. Skriv in användarnamn, årsmodell på bilen, samt vilka delar ni är intresserade av. Den här listan är inte något bindande, men såfort den är klar kan jag fixa priserna ännu mera exakt.

STIred……WRX STI 04……krängare fram+bak, endlinks, lower arm bar, bakre fjäderbensstag

SecretAgentMan
      Deltagare

Exakt pris är av intresse (man har ju kontakter lite varstans ;)) innan jag spikar något.

Men jag är intresserad av:

Fjäderbensstag bak, ev med det extra krysset.

4-punktsstaget under fram.

Glömde modell….GC8, 00:a. 🙂

/J

STIred
        Deltagare

Exakt pris är av intresse (man har ju kontakter lite varstans ;)) innan jag spikar något.Men jag är intresserad av:Fjäderbensstag bak, ev med det extra krysset.4-punktsstaget under fram./J

Det exakta priset kommer som sagt såfort den här listan är klar, då vet vi exakt hur mycket det blir av varje grej, till vilka årsmodeller, osv.

Mr Walle
          Deltagare

krängare fram+bak,fjäderbenstag bak,endlinks,lower arm bar

mr walle wrx 03

daniel83
            Deltagare

Jag är intresserad av:

Krängarna fram och bak.

Lower arm bar typ II fram.

Till en GC8, 99.

//Daniel

option-tune
              Deltagare

tjena
                jag har fixat en kontakt i hong kong som kan ge dessa priser
                cusco stabilizer 22mm fram 1520kr
                cusco stabilizer 22mm bak 1520kr
                cusco fjaderbenstag type os 1390kr fram eller bak
                cusco lower arm bar II fram 1520 kr
                cusco lower arm bar II bak 1520 kr
                cusco stabilizer bush 700kr

dessa priser e da inkl frakt.!!
                mvh mike
                congo23@hotmail.com
                tel+85261332163

option-tune
                Deltagare

glomde att saga att det maste da vara minst 12 grejer for att fa dessa priser!!!

my cars:
                  nissan skyline 33gtr jdm
                  honda integra type-r dc5 jdm
                  subaru impreza sti-99 jdm sold

OzO
                  Deltagare

Är det bara jag som reagerar?? Stired och option-tune, kör ni samma gruppköp eller är det två separata?? Är det två separata, tycker jag ni borde hålla isär dem i olika trådar… :+

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

nisse
                    Deltagare

jag är intresserad av

cusco fjaderbenstag type os 1390kr fram eller bak

till wrx -01

STIred
                      Deltagare

Är det bara jag som reagerar?? Stired och option-tune, kör ni samma gruppköp eller är det två separata?? Är det två separata, tycker jag ni borde hålla isär dem i olika trådar… :+_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Nej inte samma och när det gäller att hålla isär dem håller jag helt med dig 😉

Men eftesom jag inte har nån egen vinning av detta så spelar det inte mig nån större roll vem som tar hand om det hela, är det nån annan som vill göra det så inte mig emot.

Och eftersom option-tune verkar mycket ivrig göra det lägger jag ner så får väl han ta hand om det :+

option-tune
                        Deltagare

tankte bara hjalpa till.for mig spelar det ingen roll heller.
                          tycker bara att det ar roligt med bilar. 🙂

my cars:
                          nissan skyline 33gtr jdm
                          honda integra type-r dc5 jdm
                          subaru impreza sti-99 jd

Janne248
                          Deltagare

Är det bara jag som reagerar?? Stired och option-tune, kör ni samma gruppköp eller är det två separata?? Är det två separata, tycker jag ni borde hålla isär dem i olika trådar…

Håller helt med. Nån moderator borde göra något.

//Janne – Som var sugen på att köpa krängare, men det verkar struligt så jag köper nog egna Whiteline istället. Nån som é sugen på gruppköp?? 😛 :+ 😀 <- OBS skämt!

Janne248
                            Deltagare

Fundering….

Hur ser ”cusco lower arm bar II bak 1520 kr” ut och ger den något?

//Janne – kanske med på köp av en sådan iaf….

Plura
                              Deltagare

Hur blir det, blir det något gruppköp?

Är krängarna (swaybar) av den ställbara typen?

Jag är sugen på krängare fram + bak.

/Pelle

dragster
                                Deltagare

Är intresserad av krängare fram och bak + dropplinks till en WRX MY01.
                                  Om det blir något, vekar en smula rörigt nu.:(

MVH
                                  Roger

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.