SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning prisinfo gruppköp cusco stag, krängare, etc

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Plura
    Deltagare

Hur blir det, blir det något gruppköp?Är krängarna (swaybar) av den ställbara typen?Jag är sugen på krängare fram + bak./Pelle

Jag skippar detta, det har gått för många turer fram och tillbaks. Det känns som om det bara kommer rinna ut i sanden.

/Pelle

OzO
      Deltagare

tankte bara hjalpa till.for mig spelar det ingen roll heller.tycker bara att det ar roligt med bilar.

Detta är ett prima exempel på varför man bör låta bli att blanda gruppköp. Det blir pannkaka. Hjälpa? Stjälpa…? :+

Synd, för de gynnar ingen…

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

option-tune
        Deltagare

ifall det fortfarnde e nagon som e intresserad skicka ett mail till mig for jag kommer att aka till foretagen pa tisdag
          mvh mike
          congo23@hotmail.com

my cars:
          nissan skyline 33gtr jdm
          honda integra type-r dc5 jdm
          subaru impreza sti-99 jdm sold

SecretAgentMan
          Deltagare

…ursäkta det kommande lilla utbrottet…

Men för bövelen, har du ingen som helst finess alls? x(
            Starta en egen tråd istället för att spamma andras trådar, det är helt ok att du kanske kan ordna bättre priser, men sköt det lite snyggare…

/J

option-tune
            Deltagare

sorry!!!!

my cars:
              nissan skyline 33gtr jdm
              honda integra type-r dc5 jdm
              subaru impreza sti-99 jdm

daniel83
              Deltagare

Hur blir det, blir det något gruppköp?Är krängarna (swaybar) av den ställbara typen?Jag är sugen på krängare fram + bak./Pelle

Jag skippar detta, det har gått för många turer fram och tillbaks. Det känns som om det bara kommer rinna ut i sanden./Pelle

Jag skippar detta också.

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.