Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #170008
    Niklas
    Deltagare

      >Äljen>>Det är inte spaken man filar i…det är länkaget som tar i den lilla plattan som håller fast gummidamasken, den plattan böjer man upp lite i vänster framkant (alternativt filar ur hörnet som jag gjorde).

      Det var ju det jag menade. Sen att jag är skåning och inte kan göra mig förstådd är en annan femma… 😉

      Subaru – All we’ll drive!

      #170009
      Niklas
      Deltagare

        >Pinnen är skickad! Har den Kommit fram?

        Inte varit hemma än, sitter på jobbet och slappar…….*err*…jag står vid bandet i mitt blåställ!! 😀

        Subaru – All we’ll drive!

        #170010
        Niklas
        Deltagare

          LAST EDITED ON Sep-30-02 AT 10:37AM (GMT)
          Tänkte montera min Quickshift så fort jag får lite tid över men har en fråga först. Såg på Jerrys “manual” hur man monterar sin QS att han har en liten kula i nedre ändan av pinnen. Detta har XPC på sin med men ingen kula på den pinnen jag fick skickad hem till mig. Behövs den inte? Har orginalpinnen en kula man sätter på sin QS? Måste man köpa en golfboll och montera?

          Jerrys:
          http://jerry.impreza.nu/data/mods/quickshift/quickshift.htm

          XPC:
          http://www.xpc.se/underbilen/ovrigt.htm

          Subaru – All we’ll drive!

          #169998
          Mange
          Deltagare

            LAST EDITED ON Sep-30-02 AT 09:13PM (GMT)
            Plogen. Jag skulle vilja ha en sån där quickshift till min subaru =).

            Japp.. så har man köpt en Qs. Fan va skönt nu ska jag köra rödljus race mot M3:an som jag torskade emot när jag hämtade vingen hos Freddy.

            /Mange

            #169999
            Mange
            Deltagare

              Väntar på min QS. Plogen – Hört något från tillverkaren?

              /Mange

              #169978
              ExOrdis
              Deltagare

                LAST EDITED ON Sep-15-02 AT 10:23PM (GMT)
                Häpp! Nu sitter en plogspak i min och jag ska lämna min 97:a spak till Johan så att han får måtta den. Sedan kan du montera den i din Risto, bra va?

                Ps. Johan, det blev väldigt bra med den rätta spaken, om man dessutom har en justerbar växelspaksknopp går det att få till det extra smutt med höjden och vinkeln på handgreppet.

                #169977
                ExOrdis
                Deltagare

                  >Passar pinnen på en MY97?
                  >
                  >Subbarist javisst!

                  Risto, jag har en 97:as GGR QS monterad i min 99:a, detta ger spaken
                  en lätt vinkling bakåt i mitt fall. Mina funderingar är om jag ska
                  byta till Johans modell och få spaken “rak”? Isåfall passar min nuvarande direkt i din bil utan “bakåtlut”.

                Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.