SSC Annonser Säljes – Delar S: Klubbdekaler – skynda skynda!

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Ge mig din Sthlm adress då så kan jag skicka. Har en dekal här på jobbet som ligger och väntar på dig ju. 🙂

Niklas
      Deltagare

Dekalerna har kommit! Skickas ut till alla som har betalat så fort det bara går. Tack vare att det är helg så kommer ni förhoppningsvis ha dem på tisdag om inte Posten får för sig att det skall ta lång tid nu i och med juletider. Vi håller tummarna!

Niklas
        Deltagare

Då dekalerna är lite försenade har jag tagit alla mina regskyltsdekaler som jag haft i lager och lagt en nästan alla vykort. Se det som en julklapp och ni som inte får en extra dekal hoppas jag är lika glada för det.

Dessutom saknas det två dekaler, en åt mig och en åt herr Bolinder men på måndag skickar jag en extra order och denna dekalen kommer så fort det bara går till dig. Du är en av dem som får en tröstdekal. 😉

Det lustiga är att det alltid skall saknas en dekal. 😉

/N – extraknäcker som jultomte

Niklas
          Deltagare

Dekalerna är postade och om Svensson inte skickar allt för mycket julkort nu så kommer ni få dem imorgon.

Bolinders blåa dekal var restad pga färgvalet, det var inte mitt fel. 😉

Kommer så fort material kommer hem.

Golvis
            Deltagare

fick mina idag, tack alien för ditt engagemang!
              och tack för julklappen, den satt perfekt!:-)

strickz
              Deltagare

Har dykt upp här med, rätt färger och allting 🙂 Nu ska det bara testas ut var de sitter bäst—

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.