› SSC › Annonser › Säljes – Delar › S: Subaru Impreza GT -00 (01)
- Detta ämne har 2 svar, 1,067 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 1 månad sedan av
Assazel.
-
FörfattareInlägg
-
10 oktober, 2004 kl. 20:09 #18946
Assazel
DeltagareSorry boys men jag har vänt på varje krona och inser att det blir bäst om jag säljer min ögonsten nu inför husköpet och köper tillbaka en sen efter ngt år. För det kommer jag göra va så säker. Det är med vemod jag skriver detta skall ni veta. Kommer fortfarande hänga här som vanligt men utan bil ett år eller två.
Nåja detta hade jag tänkt mig:
Säljes:
Bilder : http://www.impreza.nu/ssi2/expo/ssi735Bilen är en av de yngsta GT:n i Sverige. Uttagen 01-06.
Den har endast 4600 mil på mätaren.
Den är i den den ovanliga färgen mörkblå och har kolfiberinredning.Den är väldigt pedantskött:
*Otrimmad
*Står alltid i garage
*Aldrig maskintvättad
*Turbon får alltid sin minut
*Turbon laddar aldrig kall
*Handtvättad utan schampo 1 gång i veckan. (Lackkonserverad)
*Ej bankörd
*Jag kör den 2-4 ggr i månaden på helgen och har en annan bil som pendlarbilKöpt utrustning med högsta kvalité. Inget begagnat halvtaskigt opassande med hemmapatentlösning för att få på det, utan det är riktigt toppklass.
Utr:
*Vita blinkers runtom
*Kromade lampor under blinkers på sidorna
*Lackat ner alla sidor + detaljer
*Raceequip Stänkskydd
*Plockat bort insugsdämparen (Turbons sugande låter kraftigt)
*HKS SSQV dumpventil.
*BLITZ NÜR SPEC R. (Rostfritt 3″. Jag drog i gång ett par billarm i ett P-hus med det. :-)(Nytt sen två mån, kvitto)
*K/N filter öppet + rengörningsats
*BLITZ BLM Turboksmätare. (2F2F Blått ljus, kom till Europa i Maj) Toppklass. Lyser lila/blått uvljus, grymt snyggt.
*Tygmattor
*Blå Belysning till instrumentbelysningen. Kan även dimma i olika nyanser av blått
*STI 03 Scoop. (Större och aggressivare scoop)
*Touchscreen stereo med fjärr. (Panasonic, färger: isblått, rött, grönt, lila etc
*Tre uppsättningar fälgar. (Två Alu och ett par Vita Raceline)
*Kolfiberinredning. Mycket snyggt
*AC
*Dubbla Airbags
*Taklucka
*Stereo: Amega 6.5″ basar med en Amega låda 12″. Två slutsteg. Ett JBL och ett Rockford Fosgate
*K/N filter slutet
*Lackkonserverad
*Greddys A-Stolpe hållare
*DimljusskyddDen mullrar, väser och pyser som om den har massa hästar men är helt otrimmad.
Tyvärr måste jag sälja för att bli av med topplånet.
Däcksparkare, testpiloter hänvisas till någon annans bil.Pris: 165-195K beroende på utrustning.
Sitter ofta upptagen i telefon så maila gärna. Lämna annars nummer på telesvararen.Vänligen
Staffan
Tfn: 0704-160045
Mail: naffats80@hotmail.comPS. Kommentarar kan vi ta via PM. Håll helst denna tråden fri från inlägg.
11 oktober, 2004 kl. 09:48 #174113Assazel
DeltagareLänk till Blocket:
http://www2.blocket.se/view/3511775.htm?caller=lu_s&l=0&c=1&city=014 oktober, 2004 kl. 16:41 #174114Assazel
DeltagarePriset är just nu 179´000 med allt inkl orginalsakerna.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.