SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Skillnader på bakskärmar mellan kaross My94 & My99

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
  • Författare
    specialized
    Deltagare

Det där ser ju riktigt snyggt och bra ut, va det nån du känner som har gjort jobbet eller är det en firma som varit framme med hammarn och knackat plåt?

Det är en firma som gjort det.
      Åkte runt till 3-4 stycken här i trakterna, kollade in verkstäderna och pratade med de anställda för att få en uppfattning om deras erfarenhet av att handknacka en skärmkant helt på egen hand..
      Valde sedan den som verkade mest kompetent, givetvis i kombination med ett bra pris.
      Verkar ju som det gick bra, fick ju både bra pris och snygg skärmkant 🙂

Steewe
      Deltagare

Det där såg riktigt bra ut! Jag får granska den lite närmare om vi ses i GBG. 🙂

Steewe
        Deltagare

Vilken kille 😛 Jag snackade lite med den killen innan han köpte imprezan då han undra lite om hur dom var som bilar m.m hade jag vetat att han skulle kvadda den på en gång skulle jag sagt att han borde köpt en volvo eller nåt.. 🙁

Hans Saab 9-3 2.0t -00 gick samma öde till möttes. Kan iofs vara en tillfällighet och en smula otur..

specialized
          Deltagare

Det där såg ju kalasfint ut din gamle stubbe! 😉

Jodå det blev riktigt bra pöjkvasker 😉
            det blev både billigare och gick snabbare än att leta upp en hel kaross med 😀

Palm
            Deltagare

Nice, min bil får ungeför samma behandling i skrivande stund. Har bilen hos en kille som blästrat och byter dålig plåt i bakskärmarna och tennspacklar innan han ska lacka. Blir hela skärmarna bak hela vägen fram över a stolpen då jag haft rost runt antennen med samt hela fronten(huv, stötfångare och framskärmar) och bakre stötfångaren.

finns lite bilder här http://www.mobilblogg.nu/Laspalmas

johan_gt
              Deltagare

Blev ju riktigt bra specialized!

specialized
                Deltagare

Blev ju riktigt bra specialized!

Ja det blev det…riktigt nöjd 🙂
                  Nu är den dessutom tvättad och fin med 🙂
                  Hur går det med dina hjulhus ?

johan_gt
                  Deltagare

Ja det blev det…riktigt nöjd 🙂
                    Nu är den dessutom tvättad och fin med 🙂
                    Hur går det med dina hjulhus ?

Hämtade bilen ifrån lack för två veckor sedan och blev nöjd. De sa att det var en riktigt svår färg att få till bra med nyansskillnader och så.
                    Nu är det bara fälgarna som ska komma sen så… 🙂

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.