SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt "US-blinkers" Hawkeye

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    997GT3
    Deltagare

Någon som vet hur man går till väga för att få till konstant glödande framblinkers likt US-bilarna? På min gamla 9-3a körde jag med en 3-polig lamphållare och en 21/5w lampa, men vet inte hur det ser ut på Imprezan. Detta gäller alltså min Hawkeye.

Hightone
      Deltagare

Någon som vet hur man går till väga för att få till konstant glödande framblinkers likt US-bilarna? På min gamla 9-3a körde jag med en 3-polig lamphållare och en 21/5w lampa, men vet inte hur det ser ut på Imprezan. Detta gäller alltså min Hawkeye.

you mean the front reflectors by the headlights?
        My car is from the USA and they are empty, its just reflectors to be seen at night. Some people mod them and place a bulb in them to use them as turning signals, others just get carbon fiber or paint match to make it blend.

From what I know all of them come empty but is optional to have a bulb in it. I know you can buy the bulb etc on ebay for pretty cheap

Gilarski
        Deltagare

Hade detta funkat (pos.ljus) ?

997GT3
          Deltagare

Jag har sett en del bilar på IWSTI och Nasioc med konstant glödande blinkerslampor i strålkastarna. Det var lite det jag ville efterlikna. Gula reflektorer behöver jag däremot inte ha några 🙂

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.