Visar 15 inlägg - 1,801 till 1,815 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #237827
    Grovsnus
    Deltagare

      Har väl egentligen inte gjort något med min bil idag… Eller jo, kört iväg till lokala återförsäljaren för provkörning av nya Levorg!
      Måste säga att jag är imponerad av bilen, riktigt trevligt chassi, men tyvärr är ju motorn för liten…

      SSC #1596
      Oyp_Oyp

      #236710
      Andersson
      Deltagare

        Har gjort 12000mila service idag i verkstaden samt gett den en Kulebo recond, öppna alla dörrarna och blåste ut lite hundhår med tryckluften 😉 blir ju en del med tre hundburar i bilen i en vecka. Får göra det lite noggrannare innan helgen. Vad skulle man göra utan skinnklädsel

        #238449
        KingCon
        Deltagare

          Beställt nya ventilerade skivor och yellowstuff belägg fram samt stabiliseringsstag fram och bak.

          #237719
          Igge
          Deltagare

            Beställde hjullager och nav, är väl snart dags att ta tag i huvudvärken 🙁

            #236866
            Christian S
            Deltagare

              besiktat den i förmiddags med blankt papper:)
              sen åkte jag till Kungsbacka och hälsade på Felix en stund, var ju tvungen att inspektera huset han håller på och bygger samt titta på hans lilla dotterd—0.o—b

              #237828
              Grovsnus
              Deltagare

                Blanka papper från besiktningsmannen 🙂
                Och komplimanger för skicket som pricken över i:et.
                Jobbar eftermiddag imorgon, så det finns ingen anledning att inte fira 🙂

                SSC #1596
                Oyp_Oyp

                #236654
                Surbarbro
                Deltagare

                  Kanon!
                  Och att din bil är välputsad, vet väl alla.
                  Jag är ledig imorgon, så fira är min grej.
                  Bara att dyka in här hos mig. 😉
                  Nu väntar jag på Liseberg.

                  #238228
                  zanoii
                  Deltagare

                    Inte vad jag har gjort med min Subaru idag utan vad jag har gjort mot min Subaru idag..

                    Jag har sålt honom.

                    Det känns inte bra men samtidigt kunde jag inte försvara kostnaden med tanke på hur få mil jag kör. Hoppas han får ett bra nytt hem.

                    En av de senaste vettiga bilderna:

                    Från första gången jag provkörde:

                    Och nej, det var ingen “hon”. Mer som en bro’.

                    #238450
                    Högerstyrd
                    Deltagare

                      Ingenting. Men sista jag gjorde var att sätta ihop bromsoker eftersom jag har renoverat dem och sen skruvat dit de på bilen.

                      #236688
                      abacus
                      Deltagare

                        Besiktigad idag blanka papper igen… Tog runt 15 minuter.

                        Vad betyder detta….

                        Bromsar den 7.7 meter ifrån 50? Eller är 5.5 sämsta värdet? Får inte ihop Det

                        #237324
                        Jommie
                        Deltagare

                          Hämtad den. 😀

                          #238452
                          brmaher
                          Deltagare

                            Hi folks….. Do we here in Sweden have access to anything similar to the Cobb Stage 1 Plus Power package? Take a look at the link here and see.

                            Would this package from the USA work on my Swedish Car, er…. I guess its Swedish car. reg. no. JKO 130, 2015 STI

                            Can someone help me please? Thanks!!!

                            Brad

                            #238453
                            brmaher
                            Deltagare

                              Hi folks….. Do we here in Sweden have access to anything similar to the Cobb Stage 1 Plus Power package? Take a look at the link here and see.

                              Would this package from the USA work on my Swedish Car, er…. I guess its Swedish car. reg. no. JKO 130, 2015 STI

                              Can someone help me please? Thanks!!!

                              http://www.cobbtuning.com/products/stage-package/subaru-stage-1-power-package-sti-2015-2016

                              Brad

                              #237325
                              Jommie
                              Deltagare

                                Hi Brad.

                                The car is Swedish, yes. I am sure the Cobb package will fit, and probablt work too on a Swedish car as its the same engine. Only question is the mapping. I think we have higher octane fuel here and maps may for that reason be different.

                                Also: There are tuners here in Sweden, and you should be able to find a package similar to the Cobb one. Not sure if they can match in price tho.

                                As I picked up my STI yesterday, I haven’t really spent any time searching for this. Quite ok with the stock power for now.

                                #237720
                                Igge
                                Deltagare

                                  Hämtad den. 😀

                                  Vafan!?

                                  Grattis!

                                  Vi ses på Gröndal i vår anar jag då? 🙂

                                Visar 15 inlägg - 1,801 till 1,815 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.