Hårt material och hög fart in i något hårt som “kolliderar” med stänkskyddet innebär att något får ge sig, antingen det man kör in i, eller stänkskyddet eller infästningen av stänkskyddet. I ditt fall stänkskyddet.
Var det pulversnö på en frusen sjö du var ute och körde på eller var det en parkering med uppkörd och spårig hårdsnö?
Jag har med kört av ett, -20, och hård skare där skyddet släpade i hela tiden – jag bad nog om det…Mjukare material a’la Raceequip är att föredra till sådant, men jag föredrar de styvare skydden i alla fall./J
Är inte skyddet som ska va styvt, de är innehållet 😉
Jag har med kört av ett, -20, och hård skare där skyddet släpade i hela tiden – jag bad nog om det…Mjukare material a’la Raceequip är att föredra till sådant, men jag föredrar de styvare skydden i alla fall./J
Är inte skyddet som ska va styvt, de är innehållet ;)/U – vars Raceequip fortfarande håller efter 7 år
Jag har med kört av ett, -20, och hård skare där skyddet släpade i hela tiden – jag bad nog om det…Mjukare material a’la Raceequip är att föredra till sådant, men jag föredrar de styvare skydden i alla fall./J
Är inte skyddet som ska va styvt, de är innehållet ;)/U – vars Raceequip fortfarande håller efter 7 år
Men det kan ju inte ha hållit helt tätt va? 😉 :D/Claes