Beror väl lite på vilken modell det är och så om jag inte har helt fel.
Själv har jag en GT 00:a och fanns det en ledig plats på insuget som jag använde.
har du tre sladdar på mätaren? såfall ska ju båda förutom jord till +…testa att koppla direktström på den vid batteriet bara, så ser du om den funkar elektroniskt iaf.. sen får det inte vara något veck på slangen…jag fick ett litet veck i mätarhuset förut…gav inge utslag alls på mätaren, fick ta upp ett nytt hål i mätarhållaren så slangen inte vek sig…då funkade d kanon…kolla allt en gång till så ska du se att d löser sig 🙂
Om det är en mekanisk mätare (vakumslangen rätt in i mätaren utan en elektrisk omvandlare i motorrummet), så prova att blåsa med tryckluft lite försiktigt och se om nålen rör sig. Funkar den då så innebär det att något är knas med din vakumslang
Författare
Inlägg
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.