• Detta ämne har 3 svar, 1,578 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av killer.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22215
    -badass-
    Deltagare

      hoppas man inte skaffar sig ovänner eller blir slagen för man är i fel forum nu ;)…har precis upptäck tjusningen med 4wd å boxer i form av en legacu turbo-92 ,men som med allt annat vill man ju ha lite mera knuff så ja undrar om nån har lite tips för att få lite mer fart=)har inte fickorna fulla av pengar men nåra lappar har man ju iaf,lite smågrejjer måste man ju kunna göra hoppas jag,vart börjar man å vad bör man satsa på?..alla tips mottas med öppna armar=) //henke

      #190758
      .zip
      Deltagare

        Där alla börjar är ju avgassystem, filter och rätt bränsle. Efter det så kommer mappning (hur det ligger till med legacyn vet jag ej)
        Sedan kommer det lite dyrare delar. Turbo byte, spridare, IC, ev växellåda.

        //.zip

        #190759
        -badass-
        Deltagare

          ok… jasså man mappar sånna gammbilar som legacy åxå…känns onödigt dyrt tycker ja på en så gammal bil hehe.. men hur är det med laddtryck då?hur mycket kan man höjja det utan chip/mappning?…tänkte byta soppapump å ställa upp soppatrycket lite(hur mycket orkar org spridare med?) så då kanske man kan ladda lite mer? eller slår den här fuel cuten in då? //henke

          #190757
          killer
          Deltagare

            Finns ett riktigt trevligt chip till tidiga imprezor och legacy. Man måste beställa det från australien men det är det värt. Kan skicka dig info via pm ifall du är intresserad.

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.