Skip to content
Swedish Subaru Club

Swedish Subaru Club

För oss som älskar Subaru!

  • BLI MEDLEM NU!
  • Forum
  • Medlemskap
  • Medlemserbjudanden
  • Om SSC
  • Tidtagning

Svar till: Ingen gnista efter spridarbyte.. Panik!

› SSC › Modellspecifikt › Legacy › Motor › Ingen gnista efter spridarbyte.. Panik! › Svar till: Ingen gnista efter spridarbyte.. Panik!

6 mars, 2012 kl. 05:28 #239028
Mumin
Deltagare

    Har du tagit bort kontakten från kam axel givaren och lyckats sätta den på spridande tro? Då kommer bilen aldrig starta.

    Klubbinfo

    • Storträff 5–6 juni 2026

    Foruminfo

    Har du något problem med forumet eller hemsidan kan du  Kontakta oss.

    Med kraften från Subaru : Swedish Subaru Club by Swedish Subaru Club
    Top