Om LMM är kass har du troligen något av följande symptom:
– Motolampa tänd
– Kärran går crappy över 0,3 bar (om den ens kommer upp till det)
– Ojämn gång över registret
– Motorn varvar ej över ~4k
Du kan läsa ut felkod genom att koppla ihop 2 kontaktdon under ratten (enpoligt grönt resp. svart om jag minns rätt). Motorlampan kommer då att blinka en sekvens, kod, som du kan få fram innebördan av här på forumet.
Har inte bilen tillgänglig för om några dagar då får sig ”en liten bränna”… (lackförbättring) 😀
Men jag känner inte av det du beskriver ovan alls faktiskt…
Bilen går hur bra som helst när turbon sparkar igång från 2500rpm och laddar ca 0,8 mot ca tidigare 1,6.
Däremot är den lite känsligare på låga varv, kan det ha att göra med att laddet är nedvridet just nu? Stiften för övrigt nya så det har inte med att göra iaf…. Utesluter LMM då, rätt?