Om du ska bortåt 400 så måste det mesta bytas,
men om du håller dig innanför oe-delar så märker du skillnaden:
Alu bärarmar fram, 4kolvsbromsar fram, bättre fjäderben, inte bättre IC, men hållbar gummislang till den istället för plastslangen, och vattensprut till IC, större spridare, större turbo, du kommer upp till och över 300 på dem istället för att bottna på 250-260, flödigare toppar, vassare kammar, ventilfjädrar och under bucket shims så motorn klarar 8000rpm, bättre OE koppling, tätare låda som ändå håller bättre, även om man kan göra drevsallad av både den och GT-lådan med originaleffekt. Dessutom med antingen dccd eller kraftigare diffbroms. Bromsad bakdiff.
Motor och växellådsfästena är hårdare.
Edit: Och bättre stakar och kolvar, fast det kompenseras kanske av att de gått hårdare under åren som gått.
Och, just det, aluhuv åtminstone 97framåt, och kanske oe-vinge. Fjäderbensstag fram.