Hej !
Ny här och ny med både Subaru och Impreza !
Kul !
Lite att fixa !
Man har kopplat in laddtrycks mätare med ett T på denna slang som jag hoppas kommer med som bild !
Men då ena änden av svarta slangen sitter i nippel på insuget så hängde andra änden in under ic´n i “luften” !
För bilden har jag dragit upp den okopplade änden och lagt den så ni ser allt !
Och som ni då kanske ser så har dom limmat in en reducering eller förminskning ? (inringat)
Jag har problem med att laddtrycket inte går upp till 0,9 som sig bör vid fullt ladd ?
Fick knappt 0,4 innan jag pluggade denna i lösa änden.
Nu har jag 0,5..
Men jag vill gärna få lite hjälp av er som kan dessa bilar med hur denna vaccumslang skall vara kopplad orginal och gärna om någon förstår vitsen med att ha det som det nu är på bilden ?
Sedan, skall magnet ventilen ticka/surra(svårt att förklara) eller klicka en gång vid pålagd spänning ?
Den surrar/tickar..
Skall vara trasig, men jag tror inte felet med trycket ligger här..
?
Hoppas på lite hjälp !
🙂
MVH