Jag har ändrat länken.
Ja, om man vill vara rädd om pärlan så skulle man nog ha en ”slit-å-släng” RX som vinterbil. Jobbigt att plocka av å på front spoil’rar, ev. i framtiden coilovers etc…..
Jag fattar inte hur ni kan sänka bilen o köra på vintern.. min e helt original i höjd ju o den tar lite då o då nu när dom plogar så jävla taskigt (sticker upp ishöjder lite här o var på vägen). Hade varit bättre om dom lät snön ligga kvar (plus ja får 10x bättre fäste i snön me dubbfria däck).
Jag kör dubbfria falken R 16″.. fästet är helt sanslöst bra när det är snö på vägen.. annars är de väl si så där.. släpper ganska lätt.. är de snö får man vålda lite för den ska släppa 😀
>Jag har ändrat länken.
>Ja, om man vill vara rädd om pärlan så skulle man nog ha en
>”slit-å-släng” RX som vinterbil. Jobbigt att plocka av å på front
>spoil’rar, ev. i framtiden coilovers etc…..
>
>/Janne
Vitsen med coilovers är ju att du kan ändra höjden med dom dvs låg på sommaren ..å högre på vintern 😀
Ja men någon annan på listan här under ”Väghållning” skrev att man måste göra hjulinställning varje gång man ändrar höjden…blir nog lite dyrt att göra det varje höst och vår 🙁