Ja då fick man äntligen bli subaruägare 🙂 var och hämtade bilen igår i sthlm, wrx sti -03… ( jrm trimmad ) och dekalad av ”Adde” här på forumet. Det roliga var också att man fick testa på fartresurserna litegran på vägen hem, kom bl a en clk430 amg uppglidandes brevid mig igår, i vart fall så trodde han att han skulle köra ifrån ”subban” men gissa om han gick på en nitlott, hihi 😉 grymt nöjd över bilen är jag i alla fall och jag hoppas vi syns på träffarna i sommar