› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Prodrive P2
- Detta ämne har 10 svar, 942 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
14 juni, 2006 kl. 18:49 #9502
Yonaz
Deltagare14 juni, 2006 kl. 18:53 #106063specialized
DeltagareFy f-n vad gryym :7 sån vill jag ha 😛
/ Mattias
14 juni, 2006 kl. 18:58 #106060pannan
DeltagareGrymt ful 🙂 men gick ju helt ok 🙂 det bästa var nog ljudet.
14 juni, 2006 kl. 19:04 #106064Staffe
DeltagareJa den va riktigt ful, jag tyckte att de var lite Audi TT över den…fasst de verkar som det va bra klipp i maskinen 😉
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-0214 juni, 2006 kl. 19:07 #106062oskar
DeltagareVill ha 😮 😛 :7
14 juni, 2006 kl. 19:58 #106061PetterSolberg
Deltagare:7 :7 Någon som har IM´s nr så man kan beställa en? 🙂 🙂
Patrik
14 juni, 2006 kl. 20:01 #106056SecretAgentMan
DeltagareAntingen är det chauffören som inte kan hantera den, eller så är den kass balanserad…den går inte direkt rent i böjarna, det finns inget flyt.
Mittdiffen ser väl aktiv ut det går från under till överstyrning, och fasen om det inte är underdämpat med…tycker den studsar fram?Nja…tänk vad den kunde gjort med lite finslipning…
/J – armchair engineer
14 juni, 2006 kl. 21:30 #106059Yonaz
DeltagareAntingen är det chauffören som inte kan hantera den, eller så är den kass balanserad…den går inte direkt rent i böjarna, det finns inget flyt.Mittdiffen ser väl aktiv ut det går från under till överstyrning, och fasen om det inte är underdämpat med…tycker den studsar fram?Nja…tänk vad den kunde gjort med lite finslipning…/J – armchair engineer
Varför söker inte doktorn jobb på Prodriveaffär´n :+ 😀
14 juni, 2006 kl. 21:42 #106058OzO
Deltagare”Squirrel Mincer!” 😀
/G
___________________________________________________________
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::15 juni, 2006 kl. 00:45 #106065Boki
DeltagareTyp har redan beställt en 😉 😉
15 juni, 2006 kl. 06:39 #106057SecretAgentMan
DeltagareAntingen är det chauffören som inte kan hantera den, eller så är den kass balanserad…den går inte direkt rent i böjarna, det finns inget flyt.Mittdiffen ser väl aktiv ut det går från under till överstyrning, och fasen om det inte är underdämpat med…tycker den studsar fram?Nja…tänk vad den kunde gjort med lite finslipning…/J – armchair engineer
Varför söker inte doktorn jobb på Prodriveaffär´n :+ 😀
Det går rykten bland pajätare med kontakter att prodrive inte var överdrivet nöjda med hur bilen framstod i TG… 😉
/J
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
