Lyktor kostar 2000kr. och regga behöver man ju inte göra det första man gör 😉
För o vara ett Subaru forum med folk som ska gilla subaru så verkar ni väldigt kritiska mot allt som inte är en STI från årsm-00 o framåt?
och dessutom mot mig då som söker info osv ang. de billigare WRXerna. Från det att jag frågade hur pass bra modellen håller, om man vågar köpa en sån elr om man bara köper problem, till att be mig skaffa pengar för att köpa den värsta modellen… är Subaru en japansk Saab Aero/viggen? Endast det värsta är värt o köpa.. resten håller inte;)
En WRX är ju basmodellen på STi:n, och man vill väldigt fort ha mer! JAG vill ha mer 😉
Dom äldre STi:erna har ofta levt ett hårt liv, och då blir det ju mycket fel som kommer upp, därför är det ofta en dyr historia att köpa en sådan, även enkla fel kan vara svåra att hitta och därför bli dyra.
Sen är rost i bakskärmar och trösklar antagligen “standard” nu mer, då ska du lägga bra med pengar på en fin som ej är vinterkörd eller direktimporterad från japan för att klara dig från rosten.
Och tyvärr så kostar det mer än du tror att importera en bil, t.ex försäkringen du behöver på bilen när du åker hem från England till Sverige kostar bara den ca 3500kr.
Visst jag pratar emot Subaru lite här (är audi-tok också 😉 ) Men för dom där pengarna så får du inget bra och kommer tycka att Subaru är skräp i framtiden.
Mvh Marcus
Haha, går i skolan? Shit…jobbar som bilrekondare, 27år. Sambo o dotter. Får bara inte ta ett sånt där fräsigt lån… elr har möjlighete till o kunna lägga undan 60% av min lön varje månad.
Jag vart intresserad av en sådan för att dem verkar billiga, det är ändå en impreza wrx. Man lär ju knappast hitta nån fräsigare bil i sverige för dem pengarna, tänkte jag… men tydligen så är en Impreza wrx 93-97 ungefär lika som en 240/740 fast sämre hållbarhet och med 4WD.. jahaja… man lär sig nåt nytt varje dag =)
Ber om ursäkt om ja antog att du var yngre än du är.