SSC Allmänt snack Träffar GOTLAND RING Lördag 21:a Maj 2022 Svar till: GOTLAND RING Lördag 21:a Maj 2022

Markus
Deltagare

[quote quote=297758]

Båt på fredag kväll från Nynäshamn, tillbaka söndag kväll. Boendet blir i år i Ljugarn på hotellet, istället för Visby som förra året 🙂 Ska bli kul, men nu måste bilen bli klar 😀

Samma här.. Väntar på att Haltech skall returnera min ECU. Fick skicka in på reparation pga ”Internal Memory Fault”. Hyffsat stressad 😅[/quote]

Ajdå, vad har du gjort med den? 😂😂 min garagekompanjon väntar på retur av en TCA-box som var för dåligt kalibrerad men det är inte lika väsentligt som en ECU 🙂

Min bil rullar och går så egentligen är det jag gör nu mest av villhöver-karaktär och borde vara klart om någon vecka eller två 🙂 Skulle ha bytt turbo, byggt ny downpipe och lite annat men allt jag beställde i oktober har inte kommit än pga lite strul med felleverans. Väntar på avgasflänsoch v-band från Tial i USA fortfarande. Inte helt kört än men behöver komma snart om det ska vara någon idé att köra igång…