SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Man blir så trött!!!! Svar till: Man blir så trött!!!!

Subbarist
Deltagare

Jag skulle gärna byta med dig, först innan semestern så backar nåt jävla as på mig med en lätt lastbil eller lastbil så att det blir en buckla i huven på höger sida. x(
    Sen en vecka innan jag ska till Estland så rasar kopplingen totalt, :'( sen när den är bytt och bilen rullar igen så kommer man äntligen i väg till Estland = aaaaasdåliga vägar + 225/35 däck = Punka på höger bakdäck samt att resten av däcken också höll på och haverera, vilket givetvis leder till att alla de pengar som skulle ha gått åt att lacka kjolar, backspeglar, hantag m.m. gick till fyra nya däck 3900:- men jag fick min nya vinge lackad i allafall.
    Sen var det bara att köra en fram och bakvagnsinställning al´a digital + 4 hjuls inställning hos en polare för ca 150 sek det var billigt och bra i alla fall.
    Sen när man kommer hem så har det varit inbrott i förrådet, som ligger precis bredvid lägenhetsdörren, vad saknas jo Barnvagnen, bilbarnstol modell större, vinterdäck på 16″ original alufälgar, takbox+tillbehör, polermaskin + galet med bilkem, 2 mountenbikes för 7000:- och en jävla massa mer saker.
    Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta… men som tur har man hemförsäkring men kvitton nääää…
    Ser jag några pundare här om kring så ska jag ta och köra in de i en köttkvarn

Ristosomtroratthanharpajat500speglarutanochvetaomdetsjälv