Skip to content
Swedish Subaru Club

Swedish Subaru Club

För oss som älskar Subaru!

  • BLI MEDLEM NU!
  • Forum
  • Medlemskap
  • Medlemserbjudanden
  • Om SSC
  • Tidtagning

Svar till: Nummerplåt??

› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Allmänt › Nummerplåt?? › Svar till: Nummerplåt??

14 maj, 2003 kl. 13:22 #37623
Niklas
Deltagare

    Menar du som klistermärke eller klistrande baksida på plåtskylt?

    Klubbinfo

    • Storträff 5–6 juni 2026

    Foruminfo

    Har du något problem med forumet eller hemsidan kan du  Kontakta oss.

    Med kraften från Subaru : Swedish Subaru Club by Swedish Subaru Club
    Top