SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt 03-04 finns inte många

• Detta ämne har 2 svar, 894 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år sedan av FrazzeVästerås.
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    vad vet jag
    Deltagare

hmm det finns inte många 03/04 sti till salu, är de någon som vet hur många de finns reg i sverige?

någon/några som har erfarenheter av att impoter bil från tyskland? hetter alla impreza PSE med DCCD i hela världen?

Pedersen
      Deltagare

Har för mig att det var cirkus 25 per new-age år fram t.o.m. 2005 och det är hyffsat många (procentuellt sett) som är totalskrotade.
        Borde vara något fler 2004 iom att de togs in i 2 omgångar, dels ”vaniljvarianten” dels PSE-1.

New age importer är det inte speciellt gott om, det är först på senare år (2009-) som det kommit igång och då är det först och främst US (2,5L MY05-) och UK (2,0L -2006) som det handlar om.

Det var bara i sverige (norden?) som DCCD(-A) försedda bilar kallades PSE. England hade väl en WR1 variant med DCCD(-A) 2004 om jag inte minns fel. Vet inte om övriga Europa fick något liknande.

From 2006 borde alla bilar i Europa ha DCCD-A dock (Hawkeye o nyare mao).

FrazzeVästerås
        Deltagare

HAr en 😉 2004/10/10 🙂 2,0 Liter mysmotor 😀

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.