Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Javiisst
    Deltagare

som rubriken lyder så letar jag efter akuta 17″ fälgar som går över STI oken samt 114,3/5 som jag söker.

skicket är jag inte intresserad av så länge den är inte skev självklart. märke osv spelar ingen som helst roll. har egna däck så fälgar enbart går lika bra.

mvh

Javiisst
      Deltagare

Ingen har nått liggande ?

clasen
        Deltagare

Tobias har

https://www.facebook.com/Torben1337?fref=nf

pm:a honom och fråga. Dock oklart om dom går över oken men kan vara värt att kolla på iaf

Javiisst
          Deltagare

Tobias har

https://www.facebook.com/Torben1337?fref=nf

pm:a honom och fråga. Dock oklart om dom går över oken men kan vara värt att kolla på iaf

haha rolig kanske men jag har inte fb, så om du har han och känner honom så gärna skicka mitt nr till han. 0736278343

tack

clasen
            Deltagare

Vet dessvärre inte vem de är, och han har inga andra kontaktuppgifter på sin profil. Ska se om jag kan luska fram numret

Javiisst
              Deltagare

Vet dessvärre inte vem de är, och han har inga andra kontaktuppgifter på sin profil. Ska se om jag kan luska fram numret

jag är mer än tacksam, måste ha dem senast torsdag ska på med nya däck fredag.

Javiisst
                Deltagare

kommer fortfarande söka fälgar om de nu ändå inte blir till fredag 😛

Javiisst
                  Deltagare

Jap performance parts har massa fälgar, hade du beställt förra veckan hade du haft dom hemma nu.

ser ut som att man måste ringa och fråga om fälgarna, dem har ingen lista på fälgar utan skadade bilar. kanske man ska ringa, om inget dyker upp här då.

tack 🙂

Javiisst
                    Deltagare

Det har dom visst om du kollar på sidan mer än 5 sek.

jag kollade mycket mer än 5 men gick inte in på tuning därför hitta jag inte 😀

men gjorde det nu men dem var ändå inte billiga…
                      billigast med 5X114,3 var 400 pund

tack för hjälpen

Igge
                      Deltagare

Är väl en som säljer splitt nya originalfälgar på blocket har jag för mig.
                        Har för mig det var rätt schysst pris

Christian S
                        Deltagare

Är väl en som säljer splitt nya originalfälgar på blocket har jag för mig.
                          Har för mig det var rätt schysst pris

du menar dom här? http://www.blocket.se/stockholm/NYA_Subaru_WRX_STI_Falgar_17__Guld_5x114_3_59136368.htm?ca=15&w=3
                          om det inte hade varit för att jag redan har fälgar hade jag lätt köpt dom.

om jag inte misstar mig så är det Jeppe i klubben som säljer dom.

Igge
                          Deltagare

Exakt dom! 🙂

Javiisst
                            Deltagare

jaha dem var fräscha faktiskt, men dessa skulle vara synd o ha för mig då jag inte tänker på fräsch o rena fälgar utan bara något som passar. kanske blir eBay

SPiKE
                              Deltagare

jaha dem var fräscha faktiskt, men dessa skulle vara synd o ha för mig då jag inte tänker på fräsch o rena fälgar utan bara något som passar. kanske blir eBay

Jag har fyra såna från min sti -06:a. 2000kr plus ev frakt för alla fyra

Javiisst
                                Deltagare

Jag har fyra såna från min sti -06:a. 2000kr plus ev frakt för alla fyra

pm skickat :)!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.