SSC Annonser Säljes – Delar 16′ Oz racing fälgar

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    busis
    Deltagare

Har 4 st Oz racing fälgar över, 7*16 et 35. Några små skador men de ser ok ut.
      Ett 2,5 tums downpipe utan katalysator finns oxå.
      Bilder kan mailas.

Pris, fälgar 5000, downpipen, ge ett bud.
      Finns i Stockholm.

hermelinen
      Deltagare

Är det superleggera? Guldfärgade?

busis
        Deltagare

Hej!
          Nopp, silverfärgade, är rätt lika superleggera till utseendet men det står bara racing på dem. P/

SecretAgentMan
          Deltagare

Jag vill ogärna göra så här – men ET35 är VW-inpressning, det blir inte bra alls på en GT (jättefel till och med), kan fungera på WRX då den har lite mer plats utåt mot skärmkant, men prova först…

Med så låg ET kan det även bli trångt mot bromsoken.

Sorry.

/J

busis
            Deltagare

Et:n kan bero på att fälgarna satt på när tar-ox oken och skivorna satt på. Skivorna byggde utåt så det kanske var nödvändigt då?
              Tack för infon iaf, då vet jag. P/

Jag vill ogärna göra så här – men ET35 är VW-inpressning, det blir inte bra alls på en GT (jättefel till och med), kan fungera på WRX då den har lite mer plats utåt mot skärmkant, men prova först…Med så låg ET kan det även bli trångt mot bromsoken.Sorry./J

BVS-Robban
              Deltagare

Har 4 st Oz racing fälgar över, 7*16 et 35. Några små skador men de ser ok ut. Ett 2,5 tums downpipe utan katalysator finns oxå.Bilder kan mailas.Pris, fälgar 5000, downpipen, ge ett bud.Finns i Stockholm.

ET35 och 7″ bred fälg hamnar exakt lika långt ut som en fälg som har caET41 och är 7,5″ bred eller om man drar jämförelsen med en 8″bred fälg blir det samma lika som att åka 8″ och ET47.
                Som sagt tight sa flickan men nog tror jag att det går så länge man inte åker toklåg !

/ Robban som åker 8*18″ ET51 på gc8 visst kan det ta i om man ”tar i” men sen är bilen bra sänkt också !Plus att jag har 5mm spacers bak. Med andra ord är mitt ET bak 46 !
                Puhh mkt Et blev det där

busis
                Deltagare

Tack för det!
                  Det var inga problem på min när de satt på, hade 205-50/16 däck på och det funkade. Fast jag hade som sagt andra skivor på då oxå…
                  P/

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.