SSC Annonser Säljes – Delar 17" STi fälgar med nästan nya däck.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    Jernberg
    Deltagare

Har ett par 17″ guld STi-fälgar med nästan nya yohohama sommardäck på.(215-45-17) Bultmönster 5×100. Hör av er vid intresse.

pris:6000kr

Jernberg
      Deltagare

Uppdaterar med att det är 4st fälgar med däck, 0730246347 hör av er vid intresse 🙂

Jernberg
        Deltagare

Glenn
          Deltagare

Hei!

Disse går over 08 STI bromsar? Har en 2001 bug-eye wrx med større bremser. Du hadde kanskje brembo på din GT?

Jernberg
            Deltagare

Jag hade originalbromsar på min men brorsan har Brembo från en STI 03 och den passar dom på 🙂 Är det inte annat bultmönster från en sti 08? eller är det 5×100 på dom med?

Steewe
              Deltagare

Jag hade originalbromsar på min men brorsan har Brembo från en STI 03 och den passar dom på 🙂 Är det inte annat bultmönster från en sti 08? eller är det 5×100 på dom med?

Det är 5×114,3 på STi-08, men jag antar att han tagit oken från en 08a och sedan andra skivor. För att få på skivor från en 08a måste hubbarna bytas.

Glenn
                Deltagare

Har endast oken från 08 ja, har andra skivor. 5*100 i bult:) Går disse felgene over mina ok? Nån som vet 100%?! Om dom passar är jeg interessarad om du skickar til Värmland med bussgods!

Christian S
                  Deltagare

Har endast oken från 08 ja, har andra skivor. 5*100 i bult:) Går disse felgene over mina ok? Nån som vet 100%?! Om dom passar är jeg interessarad om du skickar til Värmland med bussgods!

ja dom passar iom att fälgarna kommer ifrån en newage sti och dom har brembobromsar standard, han har ju tom provmonterat dom på sin brors bil med 03 sti bromsar och det är samma ok bara annan färg för dina är väll svarta? 😉

men brorsan har Brembo från en STI 03 och den passar dom på 🙂

Jernberg
                    Deltagare

Okej 🙂 dom passar det är jag helt säker på 🙂 kan kolla vad det kostar att skicka dom med bussgods 🙂

Glenn
                      Deltagare

ja dom passar iom att fälgarna kommer ifrån en newage sti och dom har brembobromsar standard, han har ju tom provmonterat dom på sin brors bil med 03 sti bromsar och det är samma ok bara annan färg för dina är väll svarta? 😉

Takk, vil bare være helt sikker:)

Glenn
                        Deltagare

Okej 🙂 dom passar det är jag helt säker på 🙂 kan kolla vad det kostar att skicka dom med bussgods 🙂

Do that!

Ruben77
                          Deltagare

hej

finns fälgarna kvar ??

är oxå intreserrad av ovanstående inte ska ha dom.

kostar 590:- att skicka fälgar o däck med bussgods.

Jernberg
                            Deltagare

Japp dom finns kvar, jag ska kolla imån vad det kostar att skicka dom, är det samma pris vart man än skickar dom? Alla fälgar å däck väger väl inte lika mycket heller.

Ruben77
                              Deltagare

bussgods har fastpris på fälg o däck.

Jernberg
                                Deltagare

Okej okej är det för 4 st då eller?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.