SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning 18″ fälgar till STI -03???

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Hulken
    Deltagare

Ja, som rubriken lyder. Ska köpa nya fälgar till bilen och vill ha 18″ fälgar som är snygga och passar bra till bilen! Har kollat som en tok och hittat några som jag skulle kunna tänka mig….men då stämmer så klart inte ET!!!
      Helst av allt skulle jag vilja ha Volk eller Gram Lights men tyvärr så pallar inte min budget för det!!! ;(

Bilens färg är silver så lite mörkare fälgar skulle sitta som ett smäck!!!

Har ni någe förslag?

SecretAgentMan
      Deltagare
        Hulken
        Deltagare

Många snygga fälgar!!!!!:9
          Är det bara speedworks som är återförsäljare åt Rota? Varför funkar inte deras hemsida??? 😮

PetterSolberg
          Deltagare

För dom har gått i konkurs sen ett år sen kanske, nåt sånt iaf..

Patrik
            Blå WRX-01

SecretAgentMan
            Deltagare

…det är inga som helst problem att handla från Subydude…

/J

Hulken
              Deltagare

Hmmm….jag ska beställa genom en firma och då tror jag inte att dom vill beställa utanför sveriges gränser….vore skitbra om någon visste nån svensk återförsäljare!!! Då skulle jag ge han en :* 😀

SecretAgentMan
                Deltagare

Äsch, momsen fungerar precis som vanligt, även om det kommer från utlandet, sluta fega.

/J – tror *inte* det finns en svensk åf för Rota.

Janne248
                  Deltagare

Jag inkl. många här har köpt Rota från utlandet (jag köpet från subydude) funger skit bra. Han jag praatde där bort var jätte trevlig. Handla på bá!

Rota Mesh är ju fina … om man nu skall ha 18″.

/Janne

Hulken
                    Deltagare

Tyvärr är det inte jag som bestämmer om dom får köpa ”utifrån” eller inte….fastän jag önskar det…. ;(
                      Ni som har beställt därifrån. Hur mycket blir det i frakt och moms? Har läst någonstans att man får betala $25 på varje $100 och att frakten kostar ca. $150. Stämmer det?

SecretAgentMan
                      Deltagare

Momsen fungerar på precis exakt samma sätt som om du skulle handla i Sverige – 25%, och det sköter tullen om när grejerna kommer till Sverige, det borde inte vara några som helst problem för en firma att dra av momsen (är inte 100% på hur man skall göra, men kontakta tullverket).

Frakten är en slant, men å andra sidan brukar bitarna vara dyrare här hemma, så det jämnar liksom ut sig.

Fega inte, det lönar sig att vara lite framåt och gräva på egen hand…

/J

Rallyrille
                        Deltagare

OZ-RACING ULTRALEGGERA!
                          Toksnygg fälg på Subaru.
                          Jag har själv en STI-03 (blå)och är sugen på ULTRALEGGERAN eller SPEEDLINE-fälgen Subaru säljer!

OZ-RACING kan ordnas, däck likaså till BRA priser.

Houke
                          Deltagare

Hör av dig om 4 nya Superleggera 8 x 19 ” är intressant till stenrätt pris !

Henrik

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.