SSC Annonser Säljes – Delar 18" Inovit Torque Guld *NYA*

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Steewe
    Deltagare

Har en uppsättning med 18×7.5″ Inovit Torque till salu. Aldrig använda, nya i kartong!

Dubbla bult-mönster; 5×100 och 5×114,3 ET 42.

Pris: 7000 kr

Ett par 17″ (5×114,3) kan vara intressant som delbetalning. Måste passa över Brembo-oken. Behöver inte vara i perfekt skick, ska gå på bana.

Mvh Stefan

type_ra
      Deltagare

Hade dom varit snygga på min bil ?? 🙂

Har man special ”granne” pris 😛

Steewe
        Deltagare

Hade dom varit snygga på min bil ?? 🙂

Har man special ”granne” pris 😛

Klart de hade varit det, tanken var ju att ha dem på min bil. 🙂

Jag kan bjuda på leveransen. 😀 Någon hundring kanske går att förhandla ner..

Steewe
          Deltagare

Bumpar lite.. 😀

Steewe
            Deltagare

Bump

Norbius
              Deltagare

Ställer samma fråga här, passar dom på en -07a? Bultmönster e ju inga prob. Men tänkte över bromsar, eller mot skärmarna.
                Varför säljer du dom?

Erok
                Deltagare

Sitter ju pyttesmå bromsar på WRX så det är inga problem. Skärmarna ska heller inte vara något bekymmer, newage sväljer mycket större hjul än vad gamla Imprezan gör.

Då undrar jag om dom sväljer en wrx med sti oken då? =)

Steewe
                  Deltagare

Ställer samma fråga här, passar dom på en -07a? Bultmönster e ju inga prob. Men tänkte över bromsar, eller mot skärmarna.
                    Varför säljer du dom?

Det ska inte vara några problem att passa på en WRX -07. Hör av dig om det är intressant så kan vi nog diskutera pris. Har du vägarna förbi Gbg (såg på garaget.org att du bodde i Tranemo) så sväng förbi och ta en titt på fälgarna samtidigt som vi kan testa hur det ser ut på bilen.

Vet inte hur det är med STi-oken. Fram är jag tveksam men det går väl alltid att testa på ett eller annat sätt. 🙂 Med spacer-plattor fungerar det garanterat. 😉

Norbius
                    Deltagare

Det ska inte vara några problem att passa på en WRX -07. Hör av dig om det är intressant så kan vi nog diskutera pris. Har du vägarna förbi Gbg (såg på garaget.org att du bodde i Tranemo) så sväng förbi och ta en titt på fälgarna samtidigt som vi kan testa hur det ser ut på bilen.

Ska se om jag kan klura fram pengar på nått sätt, isf hör jag av mig 🙂

Steewe
                      Deltagare

Ska se om jag kan klura fram pengar på nått sätt, isf hör jag av mig 🙂

Det gör du rätt i. 🙂 Priset går att diskutera om du är snäll. 😉

Ett par 17″ (5×114,3) som passar över Brembo kan vara intressant i inbyte (plus pengar). Behöver inte vara i perfekt skick, ska gå på bana.

Steewe
                        Deltagare

Fälgarna passar över Brembo-oken (testade i helgen).

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.