› SSC › Allmänt snack › Träffar › 18 maj alingsås kl 15:00
- Detta ämne har 24 svar, 2,236 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 11 månader sedan av
passos.
-
FörfattareInlägg
-
17 maj, 2013 kl. 12:41 #256010
Vince
Keymasterhej jag ber om ursäkt för min bristande och rent ut sakt värdelösa uppdatdring av info. jag följer detta på facebook å där är de mäst massa vel nör fomk från skara vill åka. jag ger er en så god upodatdring jag kan årdna. 🙂 ber återigen om ursäkt. för att jag inte har hållt er upodaterade. men de har varigt så mycke.på jobbet:-(
Det är lungt Adam. Det var inte alls en kritik mot dig utan en mer allmän observation. Har inte hittat nåt av denna japsträff på FB. Jag vet dock exakt vem det är som anordnar den så jag är ganska säker på att jag vet var man skall isf åka.
Den andra ”allmäna” träffen har jag dock följt på FB och där verkar det vara många som kommer att dyka upp så jag tänkte dra mig dit iaf. och kolla läget 🙂 så jag hoppas att även fler av er kommer. Som sagt kl:13:45 vid preem macken (Ekdahls Mack AB Preem Charlottenbergsvägen 4, 441 43 Alingsås). Vi kan ta ett snack vid första träffen och se om vi kan ta en sväng förbi japsträffen sen d—0.o—b.har även jag följt det på fb men det är ju rent kaos och inget vettigt svar så jag funderar på att hoppa över det..
Klart att du ska komma ;). Det finns som sagt en annan träff innan så vi kan snacka där och se. Jag kan tänka mig att de som ligger bakom japsträffen har en hel del att stå i om det är de jag tror att det är (bygge på gång :D+ heltidsjobb).
Vill ni stämma av nåt så pma mig era tel nr. så smsar jag mitt.
17 maj, 2013 kl. 14:40 #256017adam.b.w
Deltagarejag har frågat nu och inväntar svar. får se hur de går folk skriver mäst om sina ny tvättade bilar osv aja de vanliga. 🙂
17 maj, 2013 kl. 15:02 #256018adam.b.w
Deltagarea detta va den ända info jag fick
Industrigatan 5B
44138 Alingsås
Kl 16.00för er som inte kan komma tidigare.d—0.o—b
17 maj, 2013 kl. 16:54 #256026Mattemaz
DeltagareOkej antar att det är Kabeldons parkering om jag inte är ute och cyklar?
Kanske tar och kikar förbi 🙂
Men kommer börja på Teka träffen.
Vi är ett gött gäng som dragit ihop den träffen så hoppas det kommer lite boxer som man kan kika på 😉17 maj, 2013 kl. 17:00 #256011Vince
Keymasterjag har frågat nu och inväntar svar. får se hur de går folk skriver mäst om sina ny tvättade bilar osv aja de vanliga. 🙂
Typiskt ;)……men du är inte alls sån 😉
a detta va den ända info jag fick
Industrigatan 5B
44138 Alingsås
Kl 16.00för er som inte kan komma tidigare.d—0.o—b
Exakt som jag trodde. ”Hos” Markus
Är det några som ska med på träff 1 o möter mig vid preem? (vill inte vänta där om det inte är nödvändigt) 🙂
17 maj, 2013 kl. 20:14 #256006Christian S
DeltagareÄr det några som ska med på träff 1 o möter mig vid preem? (vill inte vänta där om det inte är nödvändigt) 🙂
jag kommer dit.
nu står bilen hemma nytvättad och redo för imorgon, va första gången jag tvättade den sen i november:D17 maj, 2013 kl. 20:24 #256012Vince
Keymasterjag kommer dit.
nu står bilen hemma nytvättad och redo för imorgon, va första gången jag tvättade den sen i november:DJa jag såg det precis. Du får som sagt stå främst så att SSC gör ett bra intryck ;). Gött att du kommer. Vi syns imorn 🙂
18 maj, 2013 kl. 08:32 #256019adam.b.w
Deltagarebomber å granater. jag vet inte hurvida jag hinner komma förbi eller ej. men ta mitt nummer 0736744701. så kan väll någon hålla mig uppdatdrad vart ni är och vad som händer ifall ja lyckas bryta mig loss:-)
18 maj, 2013 kl. 18:56 #256013Vince
KeymasterKul att så många subaru dök upp d—0.o—b. På första träffen var det nästan det mest representerade märket KUL :). Kul o träffa nya meddlemar. Mattias: trevligt att träffas. Hoppas du fick lite svar på dina frågor och att du nu ser till ta ledigt på fredag 7 juni o kommer ner till Ljugbyhed (det tar ca 2,5t o köra ner så det är precis bredvid ;)). Jag pmar dig mitt nr. så hör av dig om det är nåt du undrar.
Christian S: Anmäl dig NU o kom med (du som dessutom redan vet att det brukar vara rätt roligt :D)
Ha det gott allihopa så syns vi snart igen hoppas jag 🙂20 maj, 2013 kl. 20:18 #256023passos
Deltagareja jag råkade hamna där på träffen ändå och vi körde satan i göteborg senare så om någon fick några bilder så hojta gärna till 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.