Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Obi
    Deltagare

Tjenare,

Såg den första en blå blobeye på väg till Mcd runt 2 tiden, 10 minuter senare kommer en blå hawkeye körandes i Lugnet rondellen!

Förväntade mig lite boxer muller när den första STin körde ut ifrån McD men icke… Det gick väldigt lugnt och fint till xD

Såg ut att vara i riktigt bra skick, snygg som fanken i lacken iaf!

Tyvärr kör jag själv volvo nu för tiden men funderar på att sälja av skiten eller köpa en bil till 😉

/S

Eiiiiik
      Deltagare

Den blåa BlobEye är jag som kör 🙂
        Tack så mycket! Synd att jag inte fick bjuda dig på lite sång bara 😉

HawkEye:n är det en kille på CR Johansson´s som äger. Är ganska säkert på att det är han som har haft en Impreza GT länge innan 🙂

Obi
        Deltagare

Ah oki,

Får hoppas att du är lite tyngre på högern nästa gång 😉

Hur många Imprezor rullar det i Varberg? Har bara bott här i 6 månader men fanken va massa fina bilar det finns 😀

Eiiiiik
          Deltagare

När jag köpte min va det nog egentligen bara min + 2st GT. En med wrx vinge och en med den vanliga svensklånda.
            Nu tror jag att det är min bloneye, blå hawkeye, röd hawkeye (kanske bara passerade vbg), en silvrig blobeye med JRM dekaler (vet ej om han bor här, men sett han ett par gånger) & den blåa GT med wrx vingen 🙂
            Bara att hojta till om du vill vara med på träffar osv 🙂 du är välkommen!

Eiiiiik
            Deltagare

PS: Lovar att vara tyngre på högerfoten nästa gång 😉

Larsson
              Deltagare

jag bor utanför Varberg i sommar så man kan nog se mig med i en GT.

Eiiiiik
                Deltagare

jag bor utanför Varberg i sommar så man kan nog se mig med i en GT.

Jasså? Vad är det för färg på den lilla rackaren?
                  Så man vet vem man hejar på menar jag 😉

fiskman
                  Deltagare

jag kommer vara i varberg med i sommar en del . rullar då en blå gt med sti vinge

Larsson
                    Deltagare

http://www.garaget.org/?car=183632 här har du mig. Jag såg en GT med den stora vingen parkerad i Tvååker i veckan. Undrar om det är någon på forumet?

Jasså? Vad är det för färg på den lilla rackaren?
                      Så man vet vem man hejar på menar jag 😉

Eiiiiik
                      Deltagare

http://www.garaget.org/?car=183632 här har du mig. Jag såg en GT med den stora vingen parkerad i Tvååker i veckan. Undrar om det är någon på forumet?

Men tusan så kul att se lite fler Subaru i Vbg!! 😀
                        Ja, jag har sett den stå parkerad i stan i veckan också.. Känns dock nästan som att jag är den enda från VBG som är med på forumet 🙁

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.