Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    yojne
    Deltagare

hej undrar om nån vet om det skulle gå att få in en 2-din i en impreza type-r v3 -95 om den skulle passa i bredd och höjd

mvh

Rillle
      Deltagare

Du har pm

Christian S
        Deltagare

hej undrar om nån vet om det skulle gå att få in en 2-din i en impreza type-r v3 -95 om den skulle passa i bredd och höjd

mvh

det sitter ju en 2 din ifrån början 😉
          ska se om jag hittar min och ta en bild på den så får du se på skönheten 🙂

yojne
          Deltagare

aha gör det i min satt den enjapansk 1din radio som inte funka för fm bandet
            och under satt ett litet fack allt såg org ut förutom raion då därförsom jag undrar men skicka gärna en bid på det

Christian S
            Deltagare

alltså jag har ingen dubbel din i bilen nu utan när jag köpte bilen så fick jag med en japansk dubbel din och den funkar som sagt inte här i sverige så förra ägaren hade bytt ut den till nån annan skit stereo och inte nog med det så hade idioten klippt kablarna:mad: men det är åtgärdat nu så nu sitter det en iso kontakt där istället och stereon är utbytt sedan länge.

ska se om jag hittar den, den ska ligga i förådet om jag inte slängde den sist jag va på återvinningsstationen.

Christian S
              Deltagare

här har du en bild på härligheten 😀

för större bild klicka här -> http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=8969&cat=97828&image=1034607 och sen på bilden så blir den större.

Mats
                Deltagare

Om du byter till dubbel-DIN så är jag grymt intresserad av facket som du nämner.
                  Om du vill sälja det menar jag.

yojne
                  Deltagare

Om du byter till dubbel-DIN så är jag grymt intresserad av facket som du nämner.
                    Om du vill sälja det menar jag.

det skulle nog gå att ordna fast det är borrat i botten för aux och usb kabel

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.