SSC Annonser Säljes – Delar 2 st iPhone 3G (nya modellen), olåsta

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Hej,
      har varit på semester i Italien och fick med mig 2 st iPhone 3G hem som jag nu tänkte sälja till högstbjudande.

Sambon köpte en till sig själv och den fungerar finfint, vi testade med hennes Comviq GSM-kort och även en kompis Tre-kort. Ingen garanti gäller i Sverige vad jag vet.

Dessa är alltså inte bundna till Telia eller någon annan operatör. Du kan trycka i ett 3g kontantkort och köra med.

1 st svart 8Gb. Pris: Bud via pm eller i tråden! (budstart ca 5000)

1 st vit 16Gb. Pris: Bud via pm eller i tråden! (budstart ca 6000)

(inga skambud tack, då behåller jag dom hellre)

Jag skickar dem inte om jag inte erhållit full betalning innan. Du betalar frakten. Finns för upphämtning i Stockholm.

Bilder:
      http://bleh.se/dump/iphones/iphone1.jpg
      http://bleh.se/dump/iphones/iphone2.jpg

syke
      Blockerad

Det flyger ju inte direkt in bud, så jag sätter ett fast SSI-pris 🙂

8Gb versionen: 6500:-
        16Gb versionen: 7300:-

syke
        Blockerad

Sänker priset lite till, vart ligger sweetspot? 🙂

8 Gb: 6200:-
          16 Gb: 7000:-

Bodyshot
          Deltagare

Jag ligger även ute med 5st 8gb svensksålda Iphone 3G svarta, helt olåst köpt på telia farsta… finns att hämta för 5500kr….

😉 Pma!

syke
            Blockerad

Måste ju passa på att fråga hur du låst upp dem? Jag lever fortfarande i tron att operatörslåsningen inte går att få bort på iPhone 3G?

Bodyshot
              Deltagare

Man får dem olåsta genom ett chip, dvs hårdvaruupplåsta men fungerar att uppdatera osv underbart, alla garantier kvar osv 🙂

Mjukvaru-upplåsning kommer inom en vecka, så skynda dig att bli av med dina lurar innan det myllrar av mjukvaru-Telia-olåsta lurar i sverige.

syke
                Blockerad

Åh, då får jag prångla ut dom snabbare än blixten 🙂

Manor
                  Deltagare

Sorry lite OT…

Hur är det egentligen med iPhone 3G mobilerna. Det går ju så mycket rykten om värdelös täckning där andra 3G telefoner fungerar?

Inte meningen att störa i en säljestråd…men har varit intresserad men blivit lite avskräckt av alla negativa skriverier. Svar via PM är helt ok då jag inte vill störa mer än att ställa denna fråga…
                    /OT

syke
                    Blockerad

Den svarta är SÅLD!

syke
                      Blockerad

Och nu är även den vita såld!

Manor
                        Deltagare

Sorry lite OT…Hur är det egentligen med iPhone 3G mobilerna. Det går ju så mycket rykten om värdelös täckning där andra 3G telefoner fungerar?Inte meningen att störa i en säljestråd…men har varit intresserad men blivit lite avskräckt av alla negativa skriverier. Svar via PM är helt ok då jag inte vill störa mer än att ställa denna fråga…/OT

Toppen att du fick dem sålda :-).
                          Har du (eller någon) pejl på ovanstående?

syke
                          Blockerad

Jag har tyvärr ingen pejl på det mer än att jag läst att den har lika bra täckning som andra 3g-telefoner och det berodde på något annat. Minns dock inte var jag läste det. Jag använder ingen själv, och tjejen har en men inget 3g på sitt abbonemang 🙂

Bodyshot
                            Deltagare

Jag har ett x antal iphone 3g, versionen 2.0 som iphone 3g kom med hade halvbra täckning, men uppdateringen 2.2 gav telefonen mkt bättre täckning, funkar kanoners, har använt min telefon i ung 2månader nu utan problem.
                              Någon som är intresserad så har även jag x antal olåsta iphone 3g.

Mvh B.S

down_the_drain
                              Deltagare

Jag förstår dock inte hur man kan göra en ny tel som inte kan skicka/ta emot MMS?? Visst de ligger nått år efter i USA med mobilutvecklingen jämför med sverige, men ändå…

/P

Bodyshot
                                Deltagare

Någon som är sugen på en vit 16gb 3g eller en svart 16gb 3g? olåsta!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.