- Detta ämne har 35 svar, 821 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av MarieT.
-
FörfattareInlägg
-
11 november, 2005 kl. 09:32 #185942MatsDeltagare
Tänkte mest på Majorna pga “drifting” möjligheterna. På andra inomhus banor jag kört så känns det lite som att man kan hålla stumt hela varvet. Medans i Majorna så får man hålla tillbaks lite för att inte snurra. Då tycker jag personligen att det känns som om det går lite fortare.
Meeen det är min egen lilla åsikt.På förslag har vi alltså Gokart hos Team 13. När har de öppet? Kvällar, helger?
Bowling känns också som ett alternativ. Storm vet jag bowlade för inte så länge sen. Pris, öppettider? Storm kan väl kolla upp priser o lite sånt.
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg11 november, 2005 kl. 14:45 #185950PetterSolbergDeltagarego-cart i majorna var ju asballt.. fast vi kanske kunde köra lite längre denna gången isåfall..
Patrik12 november, 2005 kl. 15:01 #185931GrusdraparnDeltagareKlar-klar på lite gokarting, oavsett vilken bana det blir. Finns ju även en fin innomhusbana här i trollhättan som kanske skulle kunna utnyttjas. Kan en liten miniserie utpridd över vinterhalvåret kanske vara aktuell med tre deltävlingar, en på vardera bana?
En idé för 2006: Försöka ordna träffar i samband med SVKG:s körningar på parkbanan i Gbg, Ulrik har ju varit med och kört där några gånger, verkar vara ett kul alternativ till “vanlig” konbana.
http://www.svkg.nu/K
13 november, 2005 kl. 15:01 #185951PetterSolbergDeltagaredet vore ju helballt.. är på!! 😀
Patrik14 november, 2005 kl. 17:42 #185932GrusdraparnDeltagareMiniserie i gokart låter grymt!
Härligt! Jag kan tänka mig att fixa med körningen i trollhättan. Några andra frivilliga till övriga deltävlingar?
/K
15 november, 2005 kl. 06:23 #185943MatsDeltagareDetta låter helt grymt. Miniserie i Gokart.
Om Grusdräparn håller i det i Trollhättan så kan jag ta en “deltävling” i Göteborg. Jag kollar med Majorna. Nån som känner sig manad att ta hand om den sista deltävlingen?Vilket tidsschema skall vi ha? När kör sesongen igång? Så man hinner tjuvträna lite…
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg15 november, 2005 kl. 14:10 #185952PetterSolbergDeltagaredet finns en borås vet jag.. om det är intressant kan jag kolla upp lite..
Patrik15 november, 2005 kl. 14:38 #185955PluraDeltagaredet finns en borås vet jag.. om det är intressant kan jag kolla upp lite..Patrik
§
Borås tycker jag låter bra. Blir lite närmre för min del. Jag kanske inte kommer åka på alla träffar då det blir en del att åka. Men någon i göteborg borde ju gå att få in och ev. i Borås.
/Pelle
15 november, 2005 kl. 19:59 #185933GrusdraparnDeltagareJag kan kolla om team13 har sin inomhusbana öppen året om.Då skulle vi ju kunna ha inomhustävlingar jan, feb, mars och avsluta med utomhus i april. Eller blir det för mycket? Det kanske finns fler roliga banor så att det kan bli en serie istället för en miniserie? :-)Eller så börjar vi med en deltävling redan i december? Gokart är ju roligt. 🙂
Inomhustävlingar jan, feb, mars och avsluta med GrandeFinale utomhus i april tycker jag låter som en kanonidé.
Skall vi köra vardagskvällar eller helger?
/K – täckt av slipdamm för närvarande
25 november, 2005 kl. 12:15 #185953PetterSolbergDeltagaredog allt ut?
patrik 🙁25 november, 2005 kl. 13:01 #185944MatsDeltagareAspelut inte. Ska prata med Grusdräparn på söndag om hur vi lägger upp detta. Men som jag ser det så är det bäst att ta första deltävlingen i Januari. Sen om vi tar den i GBG eller Trollhättan spelar mindre roll. Men efter söndag så kommer jag med en liten uppdatering.
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg25 november, 2005 kl. 13:08 #185954PetterSolbergDeltagarelåter bra..
Patrik 🙂19 december, 2005 kl. 06:20 #185929ManorDeltagareGôtt mos Mats, du styr upp de slappa medlemmarna från Svedalas framsida med bravur, det vet jag. :)/J
…framsida och framsida…moonwalkar du dig genom livet Jerry 😀 😀 :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #185926ManorDeltagareÄr det möjligtvis Mats LLLLLLLLLL? Grattis hur som helst :).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #185923SecretAgentManDeltagareGôtt mos Mats, du styr upp de slappa medlemmarna från Svedalas framsida med bravur, det vet jag. 🙂
/J
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.