Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

aha gjorde ni? trevligt 🙂 men syns väl i feb? det är väl ev, en is-träff vid västerås då?hade tyvär inte möjlighet å åka till ö-vik nu. mvh. jesper

Här [link:|bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=11993&mesg_id=11993&page=här], här, här, här, här, här och här är ytterligare tips på aktiviteter inom kort!

/Blocken

Min STi

Jesper_J
      Deltagare

Här [link:|bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=11993&mesg_id=11993&page=här], här, här, här, här, här och här är ytterligare tips på aktiviteter inom kort!/BlockenMin STi

jag förstår piken. 🙁

men det händer ju mycket nu när vintern har kommit.

synd bara att man inte har råd/tid å åka på allt. då hade jag gjort det.

/jesper

SecretAgentMan
        Deltagare

….det var full ske’ skeckad hele dagen idag med, vi saknade kjellemans gamle’ räser’ idag med, vart var den?

/J

ExOrdis
          Deltagare

Som vanligt kostnader…
            Jag får väl ta och hyra plåtslagardrottningen ett tag så den inte dammar igen.
            Eller hur Jeppe? 😉

Jesper_J
            Deltagare

Som vanligt kostnader…Jag får väl ta och hyra plåtslagardrottningen ett tag så den inte dammar igen.Eller hur Jeppe? 😉

du behöver aldrig hyra den “drottningen” så länge jag står som ägare för den.

det e bara å säga till så får du utan tvekan låna den!!
              (skulle bara behöva ställa på den igen.) men det dröjer inte så länge innan den är ute och rullar igen. (hoppas jag)

att se dig i förarsätet i den är för mig en ära, alltid lär du mig någe nytt! och! e det någon som kan hantera bilen som den förtjänar så e det du kjelle!!

men man lär sig och förhoppnings vis så blir även jag bättre å bättre på å ratta denna bil. men kommer nog troligtvis inte upp i samma klass som dig iallfall.

inte så länge jag låter tandvärk å tänderna, gå före kostnader för bensin.
              🙁

/jesper

ExOrdis
              Deltagare

Bra prio!

Hälsan först, grädden på moset sedan.
                Du får ta och masa dig över på lite RBR-träning för bövelen.
                Jag är nog inte rätt person att lära någon köra med
                tanke på mina tidigare bedrifter…:+

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.