SSC Allmänt snack Allmänt småprat 2008 Subaru Impreza!!

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

tycker att den ser riktigt najs ut :7 fast man kan juh hoppas på att den kommer som sedan oxå. Kan nog tänkas att det lutar åt en sådan 2008./P ”börjar bli trött på att åka fin tysk, vill ha mer busbil igen”

Jaa Byt in Kälken.
      Du är välkommen och titta och känna på Kokare på Lördag i K-stad om du vill.. 😀

Mvh Pasi.

down_the_drain
      Deltagare

Ja, skulle jag inte stått för en middagsbjudning så skulle jag dykt upp o kört skiten ur er 😉

/P

tycker att den ser riktigt najs ut :7 fast man kan juh hoppas på att den kommer som sedan oxå. Kan nog tänkas att det lutar åt en sådan 2008./P ”börjar bli trött på att åka fin tysk, vill ha mer busbil igen”

Jaa Byt in Kälken.Du är välkommen och titta och känna på Kokare på Lördag i K-stad om du vill.. :DMvh Pasi.

Pasi_k
        Deltagare

Ja, skulle jag inte stått för en middagsbjudning så skulle jag dykt upp o kört skiten ur er ;)/P

Jaa Byt in Kälken.Du är välkommen och titta och känna på Kokare på Lördag i K-stad om du vill.. :DMvh Pasi.

OKej..
          Men vart är den då?
          Vi KOMMER. 😀 😀 😀

backfeed
          Deltagare

Precis. Subaru har ju uppenbara problem med Imprezans design, efter GT:n har de bara gjort fel varje gång och tvingats förändra och förändra igen.

Den nya ser ju inte ut som en Subaru ens för fem öre, det stinker fransk (små|skit)-bil lång väg.

-= Impreza GT -99 =-

pannan
            Deltagare

Ingen som noterar spegeleffekten i stripesen? 🙂 Är ett PS montage igen.

Dock det bättre av de PS montage som dykt upp. Gillar tanken på en hård sport back variant.

mvh
              J

Desen
              Deltagare

Ingen som noterar spegeleffekten i stripesen? 🙂 Är ett PS montage igen.Dock det bättre av de PS montage som dykt upp. Gillar tanken på en hård sport back variant.mvhJ

Ja det stämmer ju, ser ut som om den stipada och den ostipade igentligen är samma orginalbild.
                Kanske Blocken som tagit sin Paint karriär till en ny nivå.

Tycker det ser förmycket ut som en ford, jag hatar ford.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.