SSC Allmänt snack Träffar [2013-06-06/07/08] Under tiden / Eftersnack Swedish Subaru Meet 2013

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 34 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Dags att starta under tiden / eftersnacks tråd.
      Idag har ett gäng Subarus kört kört kors och tvärs genom landet för att komma till Subaru metropolen Ljungbyhed Park.
      Nu har vi precis inmundigat Vildsvin, Korv, Fläsk, Potatissallad, sallad, svamp,lök, kapten, konjak och lite annat.

Har startat ett galleri med bilder från idag….mer kommer under helgen.

http://gallery.subaruclub.se/v/bantraffar/20130607/

Jocke.T
      Deltagare

Tack hela gänget för en riktigt trevlig kväll!! 🙂

…Nästa gång så är jag garanterat med och kör! 😀

Vince
        Keymaster

Jepp ett antal skål blev det :D…..för många??? nja kanske men skoj var det o träffa alla iaf 🙂

Janne248
          Deltagare

God morgon!
            Dags för frukost!!

Erlandsson
            Deltagare

Tack för en grymt trevlig kväll!:D

Tills nästa gång hoppas jag på att kunna stanna längre och ha en egen Subbaburu att köra med 😮

Janne248
              Deltagare

Middag!!!

Vince
                Keymaster

Kanon dag idag…. sol, bilkörning o framförallt umgänge med otroligt trevligt subarufolk. Tack till Subaru handlaren Anders Hallberg från Klippan som var med o vissade fina nya impreza, brz och STI racing o lät mig testa både brz’an o STI racing…riktigt roligt var det :)!

Zlasher
                  Deltagare

Mm var en king dag. Bra väder, och bra tider. Alltid lika skoj. Hörde jag skål??!!

Jimmy STI 2012
                    Deltagare

Stort tack för idag! Kul att träffa er alla, underbart väder och riktigt kul körning!

Mvh
                      Jimmy

Jocke.T
                      Deltagare

Nu hoppas jag att ni lägger upp en massa bilder från fredagen 🙂

-L-
                        Deltagare

Trevligt folk, trevligt väder, mindre trevligt att nöta 55 mil på kvällskvisten.

Nästa år kanske man är med Subaru igen 🙂

johan_gt
                          Deltagare

Vart riktigt roligt att få köra lite och träffa andra.

Vince
                            Keymaster

Kanon dag idag…. sol, bilkörning o framförallt umgänge med otroligt trevligt subarufolk. Tack till Subaru handlaren Anders Hallberg från Klippan som var med o vissade fina nya impreza, brz och STI racing o lät mig testa både brz’an o STI racing…riktigt roligt var det :)!

Glömde ju det viktigaste! Jag vill tacka hela styrelsen med arbetet ni lade på denna träff och allt ni gör för klubben d—0.o—b
                              Vill också tacka Ubbe o Lotta som lät mig provköra deras pärla 🙂 otroligt välbalanserad bil. Tror det är den som gör allt jobb egentligen 😉

Grovsnus
                              Deltagare

Får tacka för en riktigt trevlig helg! Roligt att få ett ansikte på flertalet här. Trevligt sällskap, god öl och kanongod mat blir ju sällan fel.

Att sen få yatzy två gånger skadade ju inte heller, trots att det är så enkelt…

Zlasher
                                Deltagare

Japp, tack för en grymt trevlig och rolig helg. Fan vad kul vi har när vi väl ses.
                                  Bra uppstyrt av styrelsen som vanligt. Nu får vi se till att träffas lite oftare bara!
                                  Och alla ni som inte kom. Fy skäms.

Tack även Andersson för mat å dryck du jämnt bjuder på!
                                  Och tack Adam för massor av burkar med bärs!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 34 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.