› SSC › Allmänt snack › Träffar › [2013-06-06/07/08] Under tiden / Eftersnack Swedish Subaru Meet 2013
- Detta ämne har 33 svar, 3,219 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 10 månader sedan av
Blackwidow.
-
FörfattareInlägg
-
8 juni, 2013 kl. 21:40 #257554
Markus
DeltagareMåste bara instämma med tidigare talare. Alltid lika trevligt att träffa er kokartokar! 🙂
Nej jag hör och vill inte inte höra några mer skål! just nu, för jag ska däcka 😛
EDIT: Saknade ett gäng ansikten men träffade några nya trevliga! Väldigt tråkigt att så få från södra Sverige dyker upp när vi väl lägger en storträff i Skåne :/ Majoriteten hade nog 25-70 mil att åka!
9 juni, 2013 kl. 06:15 #257564TypeR
DeltagareYep cheers for a fun weekend guys, nice to meet some more club members and relax in the sun with a beer or two;)
9 juni, 2013 kl. 15:53 #257572Tyrfing
DeltagareTackar för en väldigt trevlig träff, var kul och och lätt att komma in i gemenskapen även då det var ens första träff.
Kan inte mer än att säga att det blev en perfekt födelsedag att köra konbanan :D.
Nu blir det att gå igenom all hjälp och alla förslag hur man ska förbättra bilen. 🙂
9 juni, 2013 kl. 20:38 #257547Surbarbro
DeltagareJag kan bara instämma med alla andra.
Tack alla ni som stod och tog tider. Ett ”häst” jobb.
Störst eloge till styrelsen. Ni är underbara med allt jobb ni gjort och sen på vägen hem , så fick ni fortsätta. Min generatorrem la´ner. Är ni förvånade?
Jättetack till Larsa, Janne och Magnus som åkte med mig till Hälsingborg och fixa en ny rem. Kom hem. 🙂
I övrigt: Ett stort tack till er alla som kom. Det är ni som gör träffen.
Om det inte kommer några så, blir det ju inget.Kul att se så många nya. Jag hoppas att ni trivdes och kommer tillbaka.
Nu är det bara att satsa på nästa träff.
Upp imorgon 05.00, så som taway, ska jag däcka nu.
Saknar er alla redan!
10 juni, 2013 kl. 10:47 #257553Markus
DeltagareHar ni synpunkter på vad som var bra och dåligt samt konkreta förslag inför nästa års storträff, vädra dem gärna i den här tråden: http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=94362
10 juni, 2013 kl. 18:39 #257550Andersson
DeltagareTack ALLA för en trevlig helg, många skratt, god mat och dryck som jag självklart bjuder på ibland ;)SKÅÅÅL
Bara för man drar sig tillbaka lite med banåkat ett tag så garanterar jag att man inte sviker detta goa gäng. Tror ingen kände sig utanför även om det va första gången, i Subarufamiljen finns det alltid plats för fler.
Saknade allsången och när det för en gångs skull verkligen fanns en som fyllde år.
Grattis i efterskott Tyrfing!
Mats, kul att vi båda kunde åka så långt utan att köra bana och sen dessutom känna Jonny av alla d—0.o—b
Tack Janne för åren i styrelsen, du har gjort ett kanonjobb d—0.o—b
Grattis till er som fick nya uppdrag och lycka till.
Tack Vince för en trevlig eftermiddag i Helsingör, kul att man kunde guida en sån berest man i en ny håla 😉 det får vi göra om.
Ada, nästa gång öppnar vi Mintun och Bacardin innan klockan två… eller om den va tre 😉
Vi ses!11 juni, 2013 kl. 08:26 #257545Ubbe
DeltagareJättetack till alla som varit med och arrangerat årets storträff. Riktigt trevligt som vanligt, och väldigt underhållande körning! Kul att det kommer lite nytt folk och att det bevisas igen att man inte måste ha ett 500hk-monster för att komma och ha roligt!
Hade väldigt gärna vart med längre på fredagkvällen men det lilla monstret satte tyvärr punkt för det. 🙁
Nu får man ladda med nya däck till SS i september.
11 juni, 2013 kl. 18:45 #257552challe
DeltagareDet verkar som ni har haft det lika trevligt som vanligt 🙂
Hur gick det med tältet Vince? fick du med det hem eller har nån annan tagit hand om vårdnaden?
11 juni, 2013 kl. 19:02 #257556Vince
KeymasterDet verkar som ni har haft det lika trevligt som vanligt 🙂
Hur gick det med tältet Vince? fick du med det hem eller har nån annan tagit hand om vårdnaden?
Vi tyckte att region syd behövde ha ett tält så Andersson tog hem det. Skulle det vara så att han inte vill/kan ha det kvar där eller att region gbg vill ha det så har jag sagt att jag kunde hämta det när åker hem från nån tjänsteresa i Blekinge.
12 juni, 2013 kl. 14:15 #257549Andersson
DeltagareVi tyckte att region syd behövde ha ett tält så Andersson tog hem det. Skulle det vara så att han inte vill/kan ha det kvar där eller att region gbg vill ha det så har jag sagt att jag kunde hämta det när åker hem från nån tjänsteresa i Blekinge.
Nu står det i mitt garage, behöver det nog inte förrän Vallåkra.
12 juni, 2013 kl. 19:31 #257541Janne248
DeltagareBästa tiderna för varje förare på fredagens konbana!
12 juni, 2013 kl. 20:32 #257567Zlasher
DeltagareFint. Måste också få på R-däck till nästa konbana:)
12 juni, 2013 kl. 20:49 #257551challe
DeltagareNu står det i mitt garage, behöver det nog inte förrän Vallåkra.
Det blir perfekt d—0.o—b
12 juni, 2013 kl. 21:11 #257563Jommie
Deltagare11,8 sek skillnad på 420hk+slicks mot 147hk med gatdäck 😉
Diesel Power..wooho.12 juni, 2013 kl. 21:24 #257540Janne248
DeltagareLite mer bilder upplagda i galleriet!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.