Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 128 totalt)
  • Författare
    Bubu
    Deltagare

Bäst vore väl kanske att ha broshyrer på de sportiga bilarna WRX STi samt BRZ och ett informationsblad för klubben.

Är det någon som kan få tag på WRX STI och BRZ informationsblad? Eller ska jag prata med försäljaren som jag köpte min bil från (Fordonsmäklarna Segeltorp) för att få några borchyrer?
      Hur många skulle vi behöva i såfall? 30-30 kanske?

Skickat från min iPad med Tapatalk

Svullo
      Deltagare

Jag har ett 3x3m tält & 3st olika subaru flaggor som jag kan ta med om ni vill?

Janne248
        Deltagare

Är det någon som kan få tag på WRX STI och BRZ informationsblad? Eller ska jag prata med försäljaren som jag köpte min bil från (Fordonsmäklarna Segeltorp) för att få några borchyrer?
          Hur många skulle vi behöva i såfall? 30-30 kanske?

Skickat från min iPad med Tapatalk

När jag satt i styrelsen så ringde man Subaru Nordic och pratade med Carolina så skickade hon broschyrer till närmaste Subaruhandlare som man hämtade.

Men visst det borde väl funka som du föreslår, bara man talar om varför man vill ha så många borde det nog gå bra.

Men som sagt, jag har klubbens broschyrställ och vill bara kolla om jag skall ta med det. Styrelsen får bestämma som roddar i denna träff.

Markus
          Deltagare

Hej alla!

Nu har jag uppdaterat första tråden med anmälda bilar. Kul att vi ändå blir ett gäng som vill representera klubben och visa att vi är minst men bäst! 😀 Är det någon som inte vill köra karavan i fem minuter så säg till. Information om bilen är lite känsligt för vissa vet jag men det kommer inte att hinna pratas om detaljer när det bara är en minut per bil… Högljudd bil är ett plus! Vi har inte fått information om vad lunchbiljetterna kostar än tyvärr.

En sak som vore väldigt roligt att ordna är en riktig rallybil eller banbil. Någon som har kontakter? Vi ska inte ha några problem med att få in någon bil till…

Jag har ett 3x3m tält & 3st olika subaru flaggor som jag kan ta med om ni vill?

Väldigt gärna. Vi kan inte få för många Subaru-flaggor! 😀

Bubu
            Deltagare

När jag satt i styrelsen så ringde man Subaru Nordic och pratade med Carolina så skickade hon broschyrer till närmaste Subaruhandlare som man hämtade.

Men visst det borde väl funka som du föreslår, bara man talar om varför man vill ha så många borde det nog gå bra.

Men som sagt, jag har klubbens broschyrställ och vill bara kolla om jag skall ta med det. Styrelsen får bestämma som roddar i denna träff.

Hur vill styrelsen? Hur ska vi göra? Jag kan vara behjälplig med vilken lösning som helst. Får jag ett telefonnummer till “Carolina”, kan jag ringa henne (och kan förklara i vilket syfte vi använder broschyrerna) och hämta broschyrerna från en Bilhandlare – om styrelsen vill det. 😉 Bestäm bara om vi ska göra det eller inte!

Surbarbro
              Deltagare

En sak som vore väldigt roligt att ordna är en riktig rallybil eller banbil. Någon som har kontakter? Vi ska inte ha några problem med att få in någon bil till…

Hallå! Vi har ju Tom K. Om han inte ska köra något annat, så kan vi väl kasta ut frågan.
                Eller om han vet någon annan. ( De får ju umgås med ett trevligt Subaru – gäng.)
                Jag kan bjuda på lunchen.

En fråga till. Vi hade ju en kille i klubben ( Fredrik) som körde radiostyrda bilar. Var tog du vägen?
                Ska leta rätt på numret, om han har det kvar.

TomK
                Deltagare

Hallå! Vi har ju Tom K. Om han inte ska köra något annat, så kan vi väl kasta ut frågan.
                  Eller om han vet någon annan. ( De får ju umgås med ett trevligt Subaru – gäng.)

En fråga till. Vi hade ju en kille i klubben ( Fredrik) som körde radiostyrda bilar. Var tog du vägen?

Har tävling helgen innan så det ska nog inte vara några problem.
                  Ska kolla lite så återkommer jag i morgon.

Vince
                  Keymaster

Har tävling helgen innan så det ska nog inte vara några problem.
                    Ska kolla lite så återkommer jag i morgon.

d—0.o—b

Jommie
                    Deltagare

Jommie + Laila om det finns plats.
                      Just nu osäkert om vi kommer med traktor eller en STI Racing (grå) (Har planer låna en den helgen).

TomK
                      Deltagare

Måste tyvärr avböja denna gång då det dykt upp lite annat.

Markus
                        Deltagare

Jommie + Laila om det finns plats.
                          Just nu osäkert om vi kommer med traktor eller en STI Racing (grå) (Har planer låna en den helgen).

Jag skriver upp på listan 🙂 Vi har inte fått mer information från dem än men det är nog inga problem.

Måste tyvärr avböja denna gång då det dykt upp lite annat.

Ok, synd.

LegacyLarsa
                          Keymaster

Har tyvärr ett närstående kopplingsras på den svarta, så jag ska riva i helgen, och undersöka hur den mår. Men det finns risk att jag inte kan komma..

/Larsa

Janne248
                            Deltagare

Har tyvärr ett närstående kopplingsras på den svarta, så jag ska riva i helgen, och undersöka hur den mår. Men det finns risk att jag inte kan komma..

/Larsa

Inte bra! Lever någon annan bil då?

Janne248
                              Deltagare

Hur vill styrelsen? Hur ska vi göra? Jag kan vara behjälplig med vilken lösning som helst. Får jag ett telefonnummer till “Carolina”, kan jag ringa henne (och kan förklara i vilket syfte vi använder broschyrerna) och hämta broschyrerna från en Bilhandlare – om styrelsen vill det. 😉 Bestäm bara om vi ska göra det eller inte!

Har kollat garaget. Har två buntar WRX STi kataloger. Så jag tar med dem och stället iaf! Men det vore ju fint med ett “klubbpapper” också.

Surbarbro
                                Deltagare

/Larsa
                                  __
                                  Du vet ju att du alltid kan åka med mig.
                                  Ledigt på cooldriverplatsen.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 128 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.